چانگان سی اس 55 مدل 2020

فیس لیفت چانگان سی اس 55 مدل 2020 در راه است

فیس لیفت چانگان سی اس 55 مدل 2020 در سه ماهه سوم سال 2019 معرفی خواهد شد. این کراس اوور چینی نسبت به قبل کاملا متفاوت به نظر می‌رسد. در ادامه با مشخصات و امکانات خودرو Changan CS55 آشنا می‌شویم.

شرکت چینی چانگان با انتشار نخستین تصاویر فیس لیفت چانگان سی اس 55 از این کراس اوور کامپکت پرده برداشت. این کراس اوور چینی همانند سی اس 85 و سی اس 75 پلاس از زبان طراحی جدید این خودروساز چینی بهره می‌برد و نسبت به گذشته به طور کامل تغییر پیدا کرده است. فیس لیفت چانگان سی اس 55 مدل 2020 در بخش جلویی از زبان طراحی جدیدی به نام زندگی پویا برخوردار است که از مهم‌ترین ویژگی‌های این بخش می‌توان به جلوپنجره بسیار بزرگ با تریم کرومی اشاره کرد. طراحان در بخش بالایی جلوپنجره این خودرو چراغ‌های جدیدی را نصب کرده‌اند که به واسطه لامپ‌های ال ای دی ماتریکس توسعه یافته است. دماغه این خودرو به کمک طراحی جدید سپر نمای اسپرت‌تری نسبت به قبل پیدا کرده است.

طراحان برای بخش عقب مدل جدید سی اس 55 نیز طراحی جدیدی را در نظر گرفته‌اند و در این بخش چراغ‌های نازکی را مشاهده می‌کنیم که درون آنها ال ای دی استفاده شده و دو سمت عرض خودرو را به یکدیگر متصل کرده است. لوگوی چانگان نیز در بخش میانی چراغ‌ها قرار گرفته که به خوبی نمایان است. طراحان در این مدل محل نصب پلاک را از روی در صندوق به روی سپر تغییر داده‌اند. این خودرو چینی همانند نسل قبلی دارای طول 4500 میلی‌متر، عرض 1860 میلی‌متر و ارتفاع 1690 میلی‌متر است.

چانگان سی اس 55 مدل 2020

مشخصات فنی چانگان سی اس 55 مدل 2020

شرکت چینی چانگان در خصوص مشخصات فنی محصول جدید خود جزئیاتی را اعلام نکرده است، اما احتمال دارد همان قوای محرکه قبلی را برای این خودرو نیز در نظر بگیریم. نسل قبلی چانگان سی اس 55 از یک موتور 1.6 لیتری 4 سیلندر توربو بهره می‌برد که می‌تواند قدرتی معادل 155 اسب بخار و گشتاور 225 نیوتن‌متری ارائه کند. قدرت تولید شده از این موتور توسط گیربکس 6 سرعته دستی یا 6 سرعته اتوماتیک به چرخ‌های منتقل می‌شود. از طرفی پیش‌بینی می‌شود برای مدل فیس لیفت این خودرو موتور 1.4 لیتری توربوشارژ جدید با گیربکس دوکلاچه در نظر گرفته شود.

چانگان سی اس 55 مدل 2020

همانند مشخصات فنی، در خصوص مشخصات کابین نیز اطلاعاتی منتشر نشده است. احتمال دارد چانگان برای کابین مدل فیس لیفت این خودرو طراحی کاملا جدیدی را در نظر گرفته باشد. این خودرو در خانواده شاسی‌بلندهای بزرگ‌ و بالاتر از سی اس 35 و پایین‌تر از سی اس 75 قرار خواهد گرفت. این خودرو در سه ماه سوم سال 2019 میلادی به صورت رسمی معرفی خواهد شد و تا پایان همین سال به بازار عرضه می‌شود.