گوشی شیائومی می میکس 4

پشتیبانی گوشی شیائومی می میکس 4 از شارژ سریع 45 وات تایید شد

گوشی شیائومی می میکس 4 (Xiaomi Mi Mix 4) موفق به کسب تاییدیه 3C شده است. سایت 3C پشتیبانی پرچمدار شیائومی از فناوری شارژ سریع 45 وات را تایید کرده است.

یک گوشی ناشناس شیائومی با شماره مدل M1908F1XE موفق به کسب تاییدیه 3C در چین شده است. هرچند 3C اطلاعات زیادی از این دیوایس را افشا نکرده است٬ اما حداقل تایید کرده که گوشی آینده‌ی شیائومی از فناوری شارژ سریع 45 وات پشتیبانی می‌کند.

گوشی شیائومی می میکس 4 تاییدیه 3C

این می‌تواند سریع‌ترین سرعت شارژی باشد که یک گوشی با برند شیائومی ارائه خواهد کرد٬ بنابراین حدس این که گوشی مذکور یک پرچمدار است٬ کار سختی نخواهد بود. و از آنجایی که گوشی‌های خانواده Mi Mix شیائومی گزینه‌ی بعدی در شرف معرفی هستند٬ ما بر این باوریم که این تاییدیه مربوط به گوشی شیائومی می میکس 4 است.

هرچند ما این دیوایس را میکس 4 صدا می‌زنیم٬ اما از آنجایی که عدد 4 یک عدد نحس و بدیمن در تفکر مردمان چینی است و بسیاری از شرکت‌ها نیز از آن در نامگذاری محصولات خود استفاده نمی‌کنند٬ احتمال اینکه شیائومی نیز از این عدد گذشته و از عدد 5 در پرچمدار آینده گوشی‌های سری می میکس خود استفاده کند وجود دارد. با این حال٬ این شرکت پیشتر از گوشی‌های می 4 و ردمی نوت 4 نیز پرده برداری کرده و می‌تواند می میکس 4 را نیز برای این پرچمدار در نظر بگیرد.

دوربین 64 مگاپیکسلی در پشت گوشی شیائومی می میکس 4

به هر ترتیب انتظار می‌رود پرچمدار آینده‌ی شیائومی از آخرین و قدرتمندترین تراشه‌ی شرکت کوالکام به نام اسنپدراگون 855 پلاس بهره‌مند شود. علاوه بر این٬ اگر شایعات واقعیت داشته باشد ما می‌توانیم شاهد حضور سنسور دوربین 64 مگاپیسلی ISOCELL Bright GW1 سامسونگ در پشت قاب این گوشی باشیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

11 دیدگاه

  1. با این اوصاف باطریش منفجر نمیشه🙄

  2. این برندبنجل شیائومی در واقع گوشی ساز هم نیست بلکه مونتاژ کار هست جالبه بدونید دوربین و باتری رو سونی براش میسازه و نمایشگر از سامسونگ میخره و فقط یاد گرفته اونا رو سر هم ببنده حالا فهمیدین این هم مونتاژ کار ناشی و بدون کیفیت یا بنجل ساز معروفی هست