تحویل سراتو

سایپا: برای تحویل سراتو ثبت نامی مشکلی وجود ندارد

با توجه به خروج شرکت کیاموتورز و توقف تولید محصولات این شرکت در ایران مشتریان نگران تحویل خودروهای ثبت نامی خود بودند، اما قائم مقام مدیرعامل سایپا در بازاریابی و فروش از تحویل سراتو در موعد مقرر به مشتریان خبر داد.

اخیرا شرکت سایپا از خروج شرکت کیاموتورز و توقف تولید خودرو سراتو در ایران خبر داد. در واقع پس از خروج شرکت‌های برلیانس، رنو و سیتروئن فرانسه به تبعیت از تحریم‌های آمریکا علیه ایران، شرکت کره‌ای کیاموتورز نیز از بازار ایران خارج شد. چنین خبری برای مشتریانی که برای خرید خودرو کیا سراتو ثبت نام کرده بودند نگرانی‌هایی را به دنبال داشت. در همین راستا مجید باقری، قائم مقام مدیرعامل سایپا در بازاریابی و فروش عنوان کرد برای تحویل سراتو ثبت نامی مشکلی وجود ندارد.

تحویل سراتو بدون مشکل انجام می‌شود

مجید باقری، قائم مقام مدیرعامل سایپا در بازاریابی و فروش عنوان کرد پس از اینکه خبر توقف تولید سراتو در خبرگزاری‌ها منتشر شد، برخی از مشتریان این خودروساز داخلی در خصوص تحویل خودروهای ثبت نامی خود نگران شدند که باید به آنها بگوییم در رابطه با تحویل خودرو ثبت نامی خود نگران نباشند؛ چراکه این خودروها بدون مشکل به آنها تحویل داده خواهد شد. وی افزود تولید محصولات سراتو تا پایان هفته جاری ادامه دارد و به همین دلیل تمام خودروهایی که مشتریان قبلا سفارش دادند یا در طرح‌های فروش فوری اخیر خریداری کردند، ظرف مدت یک ماه آینده به آنها تحویل داده خواهد شد.

فروش فوری سراتو ادامه دارد

هم‌اکنون طرح فروش خودرو سراتو در سایت اینترنتی شرکت سایپا همچنان فعال است و مجید باقری در این خصوص بیان کرد:

فروش فوری خودرو سراتو از 2 هفته قبل شروع شده و هم‌اکنون نیز فعال است و به مشتریانی که در این طرح فروش ثبت نام کرده‌اند یا قصد ثبت نام را دارند، این اطمینان را می‌دهیم که خودروی ثبت نامی در موعد مقرر به آنها تحویل داده خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. مردمم اعتمادشونو از دست دادن

  2. پس چرا تحویل نمیدن