سرعت دانلود گوشی های سامسونگ

سرعت دانلود گوشی های سامسونگ از هواوی و اپل سریع‌تر است

بر اساس اطلاعات جدید منتشرشده، گوشی های سامسونگ دارای سرعت دانلود بالایی هستند. ما در این بخش سرعت دانلود گوشی های سامسونگ را بررسی خواهیم کرد.

بر اساس گزارش ارائه‌شده توسط OpenSignal که از 40 کشور و هزاران دستگاه به دست آمده است، گوشی های سامسونگ نسبت به هواوی و اپل از سرعت دانلود بالاتری در شبکه 4G LTE برخوردار هستند. محصولات سامسونگ در 14 بازار مختلف همانند ایالات متحده آمریکا توانسته‌اند سرعت دانلود بالاتری به دست آورد؛ اینطور که پیداست، غول تکنولوژی کره جنوبی از 8 مگابایت سرعت دانلود بیشتر در مقایسه با آیفون در آمریکا برخوردار بوده و این در حالی‌ست که در کشور نروژ نسبت به هواوی و آیفون، 12 و 14 مگابایت سرعت دانلود بیشتری را ثبت کرده است. بد نیست بدانید که گوشی آیفون در کشورهای امارات و تایوان توانست سرعت دانلود 14.7 و 8 مگابایت بیشتر از گوشی های سامسونگ را ثبت کند.

سرعت دانلود گوشی های سامسونگ

کاربران کشورهای کانادا و سنگاپور هم توانستند به ترتیب سرعت دانلود 67.1 و 65.4 مگابایت را ثبت کنند و پس از کره جنوبی در رده‌های دوم و سوم قرار گیرند.

سرعت دانلود گوشی های سامسونگ

در صورتی که بخواهیم به لیست تفکیک‌شده گوشی های هوشمند بر اساس بالاترین، متوسط و پایین‌ترین سرعت دانلود نگاهی کنیم، می‌توان گفت که سامسونگ با سرعت دانلود میانگین جهانی 26.6 مگابایت در رده بالا قرار دارد و این در حالی‌ست که شرکت اپل با سرعت دانلود میانگین جهانی 16.5 مگابایت در رده متوسط قرار گرفته است.

سرعت دانلود گوشی های سامسونگ