تمیز کردن آب آشامیدنی با بطری آب Mahaton

بطری آب Mahaton مجهز به شارژ وایرلس که آب آشامیدنی را تمیز خواهد کرد!

سلامت آب آشامیدنی اهمیت بسیار زیادی دارد و اینطور که پیداست، بطری آب Mahaton مجهز به شارژ وایرلس می‌تواند آب آشامیدنی را تمیز کند.

قطعا شما هم انتظار دیدن نوآوری در بطری های آب را ندارید، اما یک شرکت با نام ماهاتون (Mahaton) قصد دارد با معرفی بطری خود تمیزکننده، شیوه نوشیدن آب را تغییر دهد که هم روش مناسبی جهت حمل آب آشامیدنی و هم نویددهنده تمیز شدن آب با فناوری شارژ وایرلس به حساب می‌آید.

ویژگی های بطری آب Mahaton

بخش عمده نوآوری که باعث جذاب شدن بطری آب می‌شود به درب آن مربوط است. این دستگاه از فناوری UV-C LED فاقد جیوه برای تمیز کردن آب نوشیدنی استفاده می‌کند. شرکت ماهاتون مدعی‌ست که این نوآوری می‌تواند 99.9 درصد باکتری‌ها را در مدت زمان 90 ثانیه از آب خارج کند. اینطور که پیداست، فناوری UV دارای تاییدیه FDA ، CE و SGS است.

از آن جایی که بطری نیازمند منبع انرژی برای استریل کردن آب است، مجهز به قابلیت شارژ بیسیم بوده و کمپانی ماهاتون اعلام کرده است که این فناوری برای نخستین بار در سطح جهان به کار گرفته می‌شود. شما به راحتی می‌توانید شارژر را بر روی درب قرار دهید و اجازه دهید تا کار خود را انجام دهد. توجه داشته باشید که به منظور کنترل بطری، درب آن هم به لمس حساس است. شما برای آغاز کار تمیز کردن آب آشامیدنی، کافی‌ست بر روی درب آن ضربه بزنید. بر اساس اطلاعات موجود، بطری می‌تواند 350 میلی‌لیتر آب را درون خود نگه داشته و تمیز کند؛ بد نیست بدانید که یک بطری پلاستیکی آب، معمولا 500 میلی‌لیتر آب را درون خود جای می‌دهد. بدنه بطری از جنس استیل ضد زنگ ساخته شده و تضمین داده‌اند که فاقد BPA باشد. درب بطری آب از پلاستیک‌های مواد غذایی ساخته شده است. ماهاتون به دنبال تهیه بودجه و جذب سرمایه‌گذار در KickStarter است؛ این پروژه با یک هدف نسبتا متوسط، نیازمند 10 هزار دلار سرمایه است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. اووووف این واسه ما خوبه که آب و گل می خوریم

  2. واو چ چیزایی میسازن