نمونه تصاویر دوربین 64 مگاپیکسلی ریلمی 5

اولین نمونه تصاویر دوربین 64 مگاپیکسلی ریلمی 5 منتشر شد

گوشی ریلمی 5 (Realme 5) مجهز به یک دوربین 64 مگاپیکسلی عرضه خواهد شد. قبل از رونمایی این گوشی هوشمند، اولین نمونه تصاویر دوربین آن با حجم بالای 40 مگاپیکسلی به ازای هر عکس، فاش شد!

یک روز بعد از این که تجهیز گوشی ریلمی 5 به دوربین 64 مگاپیکسلی تایید شد، شاهد انتشار جزئیات دوربین چهارگانه گوشی ریلمی ۵ بودیم. در واقع سنسور اصلی دوربین چهارگانه این گوشی دارای رزولوشن 64 مگاپیکسل است. وقتی سنسورهای دوربین جدید سامسونگ با رزولوشن 64 مگاپیکسل و 48 مگاپیکسل معرفی شد، تصور کردیم اولین گوشی‌های هوشمند مجهز به آن‌ها در سال 2020 رونمایی می‌شوند، اما خوشبختانه این اتفاق به مراتب زودتر رخ خواهد داد.

یکی از ویژگی‌های سنسور 64 مگاپیکسلی به کار رفته در ریلمی 5 پشتیبانی از تکنولوژی Tetracell است. به لطف آن، از طریق ترکیب چهار پیکسل در یک پیکسل، به جای عکس‌هایی 64 مگاپیکسلی، تصاویری 16 مگاپیکسلی اما دارای نور، رنگ، شفافیت و مخصوصا جزئیات بسیار بیشتر به ثبت خواهد رسید.

دو ماه بعد از انتشار اولین نمونه عکس دوربین موبایل 64 مگاپیکسلی سامسونگ، نوبت به انتشار چند نمونه تصویر دیگر رسید. جالب است بدانید در آن زمان نیز می‌دانستیم یک گوشی ساخت شرکت چینی Realme، اولین دستگاه مجهز به دوربین موبایل 64 مگاپیکسلی سامسونگ خواهد بود.

نمونه تصاویر دوربین 64 مگاپیکسلی ریلمی 5

دو تصویر 41 مگاپیکسلی در رزولوشن اصلی نیز از این گوشی موجود است. برای تماشای آن‌ها می‌توانید روی Link1 و Link2 کلیک کنید.