کارگردان فیلم ونوم 2 (Venom 2) مشخص شد

پس از شایعات فراوان، سونی در نهایت کارگردان فیلم ونوم 2 (Venom 2) را انتخاب کرد. فیلمسازی که آثار قابل توجهی را در کارنامه‌ هنری‌اش به ثبت رسانده است.

قسمت اول ونوم با سروصدای زیادی به اکران در آمد اما با نقدهای منفی فراوانی رو به شد. انتظار می‌رود که کارگردان فیلم ونوم 2 شرایط را تغییر داده و اثری شایسته به طرفداران تحویل دهد.

قسمت اول ونوم که با بودجه 100 میلیون دلاری ساخته شده بود، به فروش فوق العاده 856 میلیون دلاری رسید اما از نظر کیفیت، راضی کننده نبود و بسیاری از طرفداران، آن را ناامیدکننده توصیف کردند. اما این فروش بالا کافی بود که سونی توسعه قسمت‌های بیشتری را در دستور کار قرار دهد.

شرکت سونی می‌داند که اگر همان مسیر قسمت اول را ادامه دهد، این بار شاید نتواند به فروش مورد نظرش دست پیدا کند، به همین دلیل است که تیم سازنده قسمت دوم به کلی تغییر پیدا کرده است. آن‌ها در اولین قدم، کارگردان قسمت اول، روبن فلیشر را کنار گذاشته و جستجو برای جانشین او را آغاز کردند. یکی از کسانی که سونی به استخدام آن علاقه داشت، اندی سرکیس بود و حالا به شکل رسمی اعلام شده که سرکیس ساخت قسمت دوم را برعهده گرفته است.

فیلم ونوم 2

 طبق اعلام سایت هالیوود ریپورتر، سرکیس و سونی در 22 ژوئیه با یکدیگر ملاقات داشته‌اند و پس از گفتگو در رابطه با این فیلم، به توافق رسیده‌اند. سرکیس که سابقه ساخت دو فیلم موگلی: افسانه جنگل و نفس بکش (Breathe) را در کارنامه دارد، بیشتر برای بازی (به صورت موشن کپچر) در نقش گالوم در مجموعه فیلم‌های ارباب حلقه‌ها و همچنین نقش سزار در مجموعه سیاره میمون‌ها شناخته می‌شود.

با اینکه دو فیلم قبلی سرکیس نتوانسته نظر کامل منتقدان را جلب کند اما آثار او نشان داده‌اند که فیلمساز بااستعدادی است و می‌تواند آینده خوبی داشته باشد. انتظار می‌رود که او بتواند با فیلم ونوم 2 پتانسیل کامل خود را به رخ بکشد و فیلمی در حد و اندازه نسخه‌های کامیک بوکی این شخصیت ارائه دهد. سرکیس که بارها توانسته شخصیت‌های پیچیده را به بهترین شکل ترسیم کند، گزینه کاملا مناسبی برای عرضه رابطه میان ادی و ونوم به نظر می‌رسد.

سونی که این اواخر در وضعیت چندان خوبی به سر نمی‌برد، به موفقیت ونوم نیاز داشت و این فیلم با رکوردشکنی در باکس آفیس، توانست اوضاع را برای آن‌ها بهبود ببخشد و حتی فصلی تازه برای ساخته‌ شدن آثار بیشتر پیرامون شخصیت‌های شرور دنیای مرد عنکبوتی آغاز کند. ساخت یک دنباله مناسب، از اولویت‌های اصلی سونی است و مخاطبان بدون شک از نسخه‌های بعدی ونوم استقبال خواهند کرد. باید دید در نهایت آیا سرکیس می‌تواند آنچه که ونوم نیاز دارد را به آن تزریق کند و اثر موفقی بسازد یا خیر.

فیلم ونوم 2 قرار است در سال آینده میلادی روی پرده‌های سینما برود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. دیگه این تم فیلم ها از تیپ افتادن

  2. فیلمش خیلی مسخرس

  3. به نظر من که ونوم1فیلم و چندان موفق نبود و این فیلم های ابرقهرمانی اصلا به درد نمی‌خورد