اتصال اکانت اینستاگرام و فیس بوک

آموزش اتصال اکانت اینستاگرام و فیس بوک در اندروید و آی او اس

اتصال اکانت اینستاگرام و فیس بوک روشی جالب و کاربردی برای صرفه‌‌جویی در زمان است. از این طریق می‌توان پست‌های اینستاگرامی را مستقیما در فیس بوک نیز اشتراک‌گذاری کرد.

در صورت فعالیت در هر دو شبکه اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک، می‌توان اتصالی بین آن‌ها برقرار کرد تا حین اشتراک‌گذاری پستی در یکی از آن‌ها، محتوا در دیگری نیز به صورت خودکاری بارگذاری شود. اتصال اکانت اینستاگرام و فیس بوک این امکان را در اختیارمان قرار می‌دهد. به این ترتیب با بارگذاری یا ویرایش پستی در یک شبکه اجتماعی، این کار در دیگری نیز رخ خواهد داد.

یکی دیگر از مزیت‌های اتصال اکانت اینستاگرام و فیسبوک ارسال نوتیفیکیشن به دوستان فیس بوکی شما درباره حضورتان در اینستاگرام است. به این ترتیب فالوورهای واقعی بیشتری به دست خواهید آورد. در ادامه به آموزش اتصال اکانت اینستاگرام و فیس بوک در هر دو پلتفرم اندروید و آی او اس می‌پردازیم.

اتصال اکانت اینستاگرام و فیس بوک

نرم افزار اینستاگرام را اجرا کرده و وارد بخش پروفایل خود شوید. سپس آیکون همبرگری را لمس کرده و روی گزینه Settings ضربه بزنید.

Settings اینستاگرام

سپس روی گزینه Account ضربه زده و در ادامه گزینه Linked Accounts را انتخاب کنید.

اتصال اکانت اینستاگرام و فیس بوک

روی گزینه Facebook ضربه زده و سپس با استفاده از اطلاعات حساب خود در فیس بوک، به این شبکه اجتماعی لاگین کنید.

اتصال اکانت اینستاگرام و فیس بوک

قبل از اشتراک‌گذاری هر پست، توجه داشته باشید در صورت خصوصی بودن حساب کاربری‌تان در اینستاگرام، هر چیزی که در دیگر شبکه‌های اجتماعی همچون فیس بوک اشتراک‌گذاری می‌کنید، عمومی خواهد بود.

در صورت نیاز به جدا کردن اتصال بین این دو شبکه اجتماعی باید مسیر مشابهی را طی کنید. این مرتبه، در سیستم عامل آی او اس گزینه Unlink Account و در سیستم عامل اندروید گزینه Unlink را لمس کنید.