دستگاه پخش خودرو سونی

سونی از یک دستگاه پخش خودرو با نمایشگر بزرگ رونمایی کرد

تازه‌ترین دستگاه پخش خودرو سونی دارای نمایشگر لمسی 8.95 اینچی است و از پلتفرم های اندروید اتو (Android Auto) و کارپلی (CarPlay) هم پشتیبانی می‌کند.

این روزها در بسیاری از خودروهای مدرن، اپلیکیشن های Android Auto گوگل و CarPlay اپل به صورت پیش‌فرض نصب هستند. اما رانندگان سایر خودروها احتمالا باید با یک سیستم اطلاعات و سرگرمی قدیمی بسازند که شاید چندان باب میل نباشد. اینجاست که کیت های اندروید اتو وارد بازی می‌شوند و آخرین نسخه‌ی این اپلیکیشن را با خود به همراه می‌آورند. حالا سونی هم از یک دستگاه پخش خودرو با چنین قابلیتی رونمایی کرده است.

دستگاه پخش خودرو سونی

این کیت اندروید اتو با وجود داشتن نمایشگر 8.95 اینچی، به راحتی در فضای تک DIN خودرو نصب می‌شود. برای جا دادن آن روی داشبورد، می‌توانید با حالت شناوری که دارد عمق، ارتفاع و زاویه دلخواه را تنظیم کنید.

اما مانند بسیاری از کیت های Android Auto، این یکی هم گران است و با قیمتی در حدود 600 دلار عرضه می‌شود. البته با وجود رونمایی، ظاهرا سونی فروش آن را از ماه دسامبر آغاز خواهد کرد. ناگفته نماند که نام این محصول XAV-AX8000 است و شاید بد نمی‌شد اگر سونی اسم بهتری برای آن انتخاب می‌کرد.

دستگاه پخش خودرو XAV-AX8000 سونی