رندرهای ال جی جی 8 ایکس

جدیدترین رندرهای ال جی جی 8 ایکس منتشر شد

تازه‌ترین رندرهای ال جی جی 8 ایکس (LG G8X) منتشر شد. بر اساس عکس‌های گوشی ال جی جی ۸ ایکس، نمایشگر آن در مقایسه با مدل پایه بزرگتر بوده و دارای ناچ کوچکتری در بالای نمایشگر است.

بعد از انتشار تیزر تبلیغاتی گوشی ال جی وی 60 با نمایشگر دوگانه پیش از نمایشگاه IFA 2019، نوبت به انتشار تصاویری از یک گوشی هوشمند دیگر این شرکت رسید. گوشی مجهز به نمایشگر منعطف ال جی هنوز آماده نیست، به همین دلیل این شرکت برای عقب نماندن از سامسونگ و هواوی، به راهکاری دیگری رو آورده و پرچمدارانش را مجهز به یک نمایشگر ثانویه عرضه می‌کند. حدود دو ماه قبل، ال جی نحوه استفاده از نمایشگر دوگانه و ویژگی های جدید ال جی وی 50 را به تصویر کشید، به همین دلیل مشتاق معرفی مدل بعدی دارای این ویژگی یعنی ال جی وی 60 هستیم.

انتشار جدیدترین رندرهای ال جی جی 8 ایکس قبل از نمایشگاه IFA نشان می‌دهد یک گوشی از سری G نیز در این رویداد رونمایی خواهد شد. ال جی جی 8 ایکس برخلاف ال جی جی 8، دارای دوربین سلفی تک سنسور است. حذف یک سنسور مربوط به دوربین سلفی از روی پنل جلویی گوشی، به کاهش اندازه ناچ آن منجر شده است. در ال جی جی 8، اسپیکر رو گوشی از لبه بالایی حذف و زیر نمایشگر قرار گرفته بود، اما این اسپیکر در مدل ایکس پرچمدار سال 2019 سری G ال جی، مجددا به بالای ناچ برمی‌گردد. در نتیجه یکی دیگر از تقلیل‌های ال جی جی 8 ایکس در مقایسه با پرچمدار اصلی، عدم استفاده از تکنولوژی Crystal Sound OLED است.

اندازه نمایشگر از 6.1 اینچ به 6.2 اینچ رسیده که افزایش قابل توجهی محسوب نمی‌شود. ابعاد بدنه نیز همراه با صفحه نمایش افزایش یافته و به 159.3 در 75.8 در 8.5 میلی‌متر رسیده است.

رندرهای ال جی جی 8 ایکس

یکی دیگر ار عناصر قرار گرفته روی ناچ عریض‌تر ال جی جی 8 که اکنون از روی مدل X حذف شده، سنسور مربوط به سنسور تشخیص چهره سه بعدی و پیشرفته آن است. در نتیجه تنها سیستم احراز هویت ال جی جی 8 ایکس همان اسکنر اثر انگشت خواهد بود. از طرفی بر اساس رندرهای ال جی جی 8 ایکس روی پنل پشتی آن هیچ ماژولی دیده نمی‌شود، در نتیجه احتمالا این مدل، اولین گوشی ال جی مجهز به اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر خواهد بود.

رندرهای ال جی جی 8 ایکس