فیلم زنان کوچک

نخستین تریلر فیلم زنان کوچک (Little Women) منتشر شد

ساعاتی قبل نخستین تریلر از فیلم زنان کوچک (Little Women) منتشر شد تا هواداران گرتا گرویگ بتوانند بیشتر با شخصیت‌ها و دنیای این ساخته کارگردان جسور آمریکایی آشنا شوند.

دو سال پیش گرویک به واسطه فیلم Lady Bird توانست تحسین بسیاری از منتقدین و دوست‌داران فیلم‌های پیرامون بلوغ را به دست آورد و حالا با فیلم زنان کوچک قصد دارد به قرن 19 میلادی سفر کند و با اقتباس از رمان مشهور لوییزا می الکات دوباره فیلمی زنانه بسازد. داستان در مورد زندگی ۴ خواهر با نام‌های مگی (اما واتسون)، جو (سیرشا رونان)، بتی (الیزا اسکنلن) و ایمی مارچ (فلورانس پوگ) است که با الهام از زندگی واقعی نویسنده و سه خواهرش نوشته شده‌است.

فیلم Little Women همانند رمان به داستان خانواده مارچ می‌پردازد و در آن چندین سال از زندگی افراد این خانواده تقریبا پرجمعیت را می‌بینیم که قبلاً پولدار بوده‌اند ولی الان وضعیت مالی خوبی ندارند و پدرشان برای کمک به سربازان وطن به جنگ رفته‌است و حالا آن‌ها سعی می‌کنند زندگی خود را ابدون حضور او داره کرده و در کنارش به مردم محتاج نیز کمک کنند. آن‌ها همگی زندگی نسبتاً سختی دارند، اما از یکدیگر حمایت می‌کنند و ماجراهای جالبی برایشان پیش می‌آید. در ادامه راه جو عاشق می‌شود و خواهرهایش به برقراری روابطی جدید و انجام کارهای تازه‌ای فکر می‌کنند.

اولین تریلر فیلم زنان کوچک

دانلود تریلر با کیفیت 720p

فیلم لیتل وومن در تاریخ ۲۵ دسامبر ۲۰۱۹ (۴ دی ۱۳۹۸) به سینماها خواهد آمد و از میان بازیگران نام آشنا و موفق آن علاوه‌بر سیرشا رونان و اما واتسون می‌توان به افرادی همچون مریل استریپ، کریس کوپر، تیموتی شالامی و باب ادنکیرک اشاره کرد.

نظر شما در مورد این فیلم چیست؟ آیا آثار اقتباس شده از رمان‌های موفق را می‌پسندید؟ نظرات خود پیرامون تریلر بالا را با سایر کاربران گجت‌نیوز به اشتراک بگذارید.