ساعت هوشمند نوبیا آلفا

تست مقاومت ساعت هوشمند نوبیا آلفا با نمایشگر منعطف (گجت تی وی)

ساعت هوشمند نوبیا آلفا (Nubia Alpha) یک گجت پوشیدنی با نمایشگر منعطف از شرکت زد تی ای است. در ادامه ویدیوی تست مقاومت نوبیا آلفا را مشاهده می‌کنید.

این روزها بازار نمایشگرهای منعطف داغ شده و شرکت‌های سامسونگ و هواوی نیز با معرفی گلکسی فولد و میت ایکس، ترکیبی از گوشی هوشمند و تبلت را با استفاده از نمایشگر تاشدنی و منعطف به نمایش گذاشتند. در این میان شرکت زد تی ای، ایده استفاده از نمایشگر منعطف را به گجت های پوشیدنی آورده و ساعت هوشمند نوبیا آلفا را معرفی کرده که ترکیبی از گوشی و ساعت را به کاربران ارائه می‌کند.

زد تی ای نوبیا آلفا (Nubia Alpha) ساعت هوشمندی است که قسمت اصلی آن را نمایشگر اولد منحنی‌شکل تشکیل می‌دهد. این نمایشگر 4 اینچی تصویر فوق عریضی را با نسبت 5 به 1 به نمایش در می‌آورد و رزولوشن آن 960 در 192 پیکسل است. گفته می‌شود نمایشگر نوبیا آلفا تحمل 100 هزار مرتبه خم شدن را دارد. همچنین سیستم عامل اختصاصی نوبیا، امکان اسکرول کردن، پیام دادن و استفاده از ژست‌های حرکتی را برای کاربران فراهم می‌کند.

امروز در گجت تی وی به سراغ ساعت هوشمند نوبیا آلفا رفته‌ایم و قصد داریم مقاومت آن را در برابر خط و خش، شعله آتش و خمیدگی بسنجیم. در ویدیوی زیر ابتدا با ویژگی‌های این گجت پوشیدنی منحصربه‌فرد آشنا می‌شوید و سپس تست مقاومت آن را مشاهده می‌کنید:

ویدیوی تست مقاومت ساعت هوشمند نوبیا آلفا

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*