بازی سینتز رو

نسخه جدید سری بازی سینتز رو (Saints Row) در حال ساخت است

شرکت THQ Nordic با انتشار اطلاعات مالی خود، تایید کرد استودیو Volition در حال توسعه نسخه جدید سری بازی سینتز رو (Saints Row) است.

متاسفانه ناشر این مجموعه اطلاعات خاصی بجز اینکه بازی سینتز رو بعدی نسخه‌ای کامل و اصلی در این مجموعه به شمار می‌رود، در اختیار بازیکنان قرار نداده است و حتی اسم بازی یا پلتفرم‌های مقصد آن را هم نمی‌دانیم! ولی طبیعتا این اثر برای هر سه پلتفرم اصلی یعنی پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی منتشر خواهد شد.

تی اچ کیو نوردیک در گزارش خود آورده است:

استودیو Volition هم‌اکنون به طور جدی مشغول توسعه نسخه جدیدی از سری بازی Saints Row است. از زمان انتشار بازی Saints Row IV در سال ۲۰۱۳، نسخه اصلی و کامل دیگری از این مجموعه منتشر نشده و این بازی قرار است نسخه بعدی سری باشد.

در سال 2015 بسته‌الحاقی مستقل Gat Out of Hell منتشر شد که در واقع یک گسترش‌دهنده برای Saints Row IV محسوب می‌شود. همچنین در سال 2017 استودیو والیشن با عرضه بازی Agents of Mayhem در فضا و اتمسفری شبیه به نبرد سینت‌ها، باری دیگر دوست‌داران این مجموعه را خوشحال کرد، اما برای برخی از بازیکنان هیچ‌چیز نمی‌تواند به اندازه یک Saints Row واقعی دوست‌داشتنی باشد!

آیا از تایید ساخت Saints Row بعدی خوشحال هستید؟ نظرات خود پیرامون این خبر را با سایر کاربران گجت‌نیوز به اشتراک بگذارید.