کیا موهاوی مدل 2020

کیا موهاوی مدل 2020 معرفی شد

کیا موهاوی مدل 2020 رونمایی شد. شرکت کیا با انتشار تصاویری از این شاسی بلند بزرگ به صورت رسمی آن را معرفی کرد. در ادامه با مشخصات و امکانات این خودرو آشنا می‌شویم.

شرکت کره‌ای کیا در ابتدای سال 2019 در نمایشگاه خودرو سئول از کانسپت مسترپیس (Masterpiece) رونمایی کرد که پیش‌نمایشی از نسل دوم شاسی بلند موهاوی محسوب می‌شد. پس از گذشت مدتی حالا کیا با انتشار تصاویری از نسل جدید کیا موهاوی به صورت رسمی پرده برداشت. کیا موهاوی مدل 2020 از لحاظ ظاهری به کانسپت Masterpiece شباهت زیادی دارد، اما طراحان استایل آن را متناسب با یک شاسی بلند بزرگ تولیدی با تغییراتی همراه کردند. طراحان مواردی چون جلوپنجره، چراغ‌های بزرگ و متصل به هم در عقب و چراغ‌های جلو LED چهارتایی را از کانسپت مسترپیس در این خودرو قرار دادند. از سایر تغییرات نسل جدید موهاوی می‌توان به آینه‌های جانبی جدید، مه‌شکن‌ها و سپرها اشاره کرد که البته چهار سراگزوز مصنوعی نیز در زیر سپر عقب به چشم می‌خورد.

مشخصات کیا موهاوی مدل 2020

کیا موهاوی مدل 2020

طرحان برای بخش‌های جانبی این شاسی بلند بزرگ تغییرات چشمگیری را در نظر نگرفتند. از این رو نمی‌توان این خودرو را نسل جدید موهاوی دانست و لقب فیس لیفت برای آن مناسب است. همچنین بر روی این خودرو شاهد لوگوی کیا نیستیم و لوگو اختصاصی موهاوی برای آن در نظر گرفته شده است. هرچند تصاویر و مشخصاتی از کابین این شاسی بلند منتشر نشده است، اما می‌توان انتظار داشت این خودرو نسبت به نسل قبلی خود در سال 2008 به‌روز شده باشد و احتمال دارد کیا برای ساخت و طراحی کابین از کیا تلوراید استفاده کرده باشد.

مشخصات فنی

کیا موهاوی مدل 2020

از مشخصات فنی نیز همانند مشخصات کابین اطلاعاتی منتشر نشده است، اما با توجه به اینکه بر روی در صندوق بار شاهد نماد 4WD در کنار V6 3.0 هستیم می‌توانیم انتظار داشته باشیم که این خودرو از موتور 3 لیتری V6 توربودیزل قبلی بهره ببرد. این پیشرانه می‌تواند قدرتی معادل 256 اسب بخار و گشتاور 560 نیوتن‌متری ارائه کند. قدرت تولید شده از این موتور توسط گیربکس 8 سرعته اتوماتیک به تمامی چرخ‌ها منتقل می‌شود.

این خودرو در بازار آمریکا با نام بورگو عرضه شده بود، اما به دلیل آمار فروش کم در سال 2009 عرضه آن متوقف و سورنتو به جای آن در بازار آمریکا عرضه شد. اخیرا نیز شرکت کره‌ای کیا مدل فول‌سایز سه ردیفه کیا تلوراید را در بازار آمریکا عرضه کرد که با توجه به این موضوع باید منتظر بمانیم آیا کیا موهاوی مدل 2020 نیز در بازار آمریکا عرضه می‌شود یا این خودرو را در بازار آمریکا نخواهیم دید. کیا موهاوی مدل 2020 از ماه سپتامبر 2019 در بازار داخلی کره جنوبی به فروش خواهد رسید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. نکنه لانتظار داشتین نسبت به 008 بروز نمیشد ؟؟؟