شیائومی بلک شارک 2

تست مقاومت گوشی گیمینگ شیائومی بلک شارک 2 (گجت تی وی)

شیائومی بلک شارک 2 (Black Shark 2) یک گوشی گیمینگ قوی، بسیار مقاوم و زیبا است که اکنون در گجت تی وی قصد داریم مقاومت آن در برابر آسیب‌های مختلف را بسنجیم.

در آخرین روزهای سال 97 گوشی گیمینگ شیائومی بلک شارک 2 با طراحی زیبا و مستحکم و مشخصات خوب معرفی شد. این گوشی که قیمت مناسبی هم دارد به صفحه نمایش 6.39 اینچی آمولد با رزولوشن 2340 در 1080 پیکسل، سیستم عامل اندروید 9.0، تراشه اسنپدراگون 855، حافظه ذخیره‌سازی داخلی 128 یا 256 گیگابایت، 6 یا 8 یا 12 گیگابایت رم، دوربین اصلی دوگانه 48 + 12 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی، باتری 4 هزار میلی‌آمپرساعتی با شارژ سریع 27 واتی و حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر مجهز شده است.

یک گوشی مخصوص بازی باید مقاومت خوبی هم داشته باشد. به همین منظور در بدنه گوشی بلک شارک 2 از ترکیب شیشه و فلز استفاده شده که مقاومت بسیار خوبی دارد و می‌تواند در دستان گیمرهای عصبانی نیز دوام بیاورد. در این مطلب قصد داریم مقاومت شیائومی بلک شارک 2 را بیشتر بسنجیم و ببینیم این گوشی گیمینگ در برابر خط و خش، شعله آتش و خمیدگی چقدر مقاوم است. بنابراین شما را دعوت می‌کنیم ویدیوی تست مقاومت گوشی گیمینگ شیائومی بلک شارک 2 را در گجت تی وی مشاهده کنید:

ویدیوی تست مقاومت شیائومی بلک شارک 2

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. فط دوربینو که خش انداختین باید باهاش عکسم میگرفتین ک ببینیم خش ها معلوم میشه یا ن

  2. دمتون گرم انصافا ویدوی اختصاصی جالبی بود