نقاشی گوشی ویوو نکس 3

تصاویر طرح اولیه گوشی ویوو نکس 3 ٬ نمایشگر لبه خمیده این گوشی را نشان می‌دهد

تصاویر طرح اولیه گوشی ویوو نکس 3 (Vivo NEX 3) توسط یکی از مدیران شرکت ویوو منتشر شد. این تصاویر٬ المان‌هایی که ویوو از آن برای طراحی گوشی خود الهام گرفته دیده می‌شود.

ویوو نکس٬ یکی از نخستین گوشی‌های تمام صفحه‌ی بازار بود. دومین نسل آن نیز با بهبودهای حاصل شده نسبت به نسل اول نکس روانه‌ی بازار شد. حالا نوبت به رونمایی از سومین نسل این گوشی رسیده است. اول از همه تصویری از محافظ نمایشگر گوشی NEX چند هفته پیش در خروجی سایت‌های خبری قرار گرفت. پس از آن در اواخر ماه گذشته میلادی٬ اوپو یک گوشی مفهومی را به نمایش گذاشت که لبه‌های دو طرف آن تا 88 درجه خم می‌شدند و به نظر می‌رسد همه چیز در حال تبدیل شدن به واقعیت است. چند روز پس از آن٬ لی ژیانگ٬ مدیر محصول شرکت ویوو عکسی از پنل خمیده گوشی نکس 3 را به نمایش گذاشت که مجددا گوشی مفهومی ویوو را تایید می‌کرد.

نقاشی گوشی ویوو نکس 3

اکنون نیز ژیانگ تصاویر طرح اولیه گوشی ویوو نکس 3 را منتشر کرده که می‌تواند طراحی و المان‌های الهام گرفته شده برای طراحی این دیوایس را به نمایش بگذارد. به طور مثال یکی از کلیدی‌ترین ویژگی‌های نمایشگر این گوشی٬ دو لبه‌ی خمیده است که به سقوط آب‌ها از یک آبشار به سمت پایین تشبیه شده است.

طرح اولیه گوشی ویوو نکس 3

نقاشی گوشی ویوو نکس 3

این گوشی فاقد بریدگی در قاب جلویی خود خواهد بود٬ بنابراین احتمالا به یک دوربین پاپ آپ مجهز می‌شود. همچنین با توجه به دو لبه‌ی خمیده‌ی سراسری در دو طرف گوشی٬ دیگر خبری از دکمه‌های جانبی نخواهد بود. جدا از نمایشگر٬ این تصویر نقاشی یک ماژول دوربین گرد روی قاب پشتی را نیز به تصویر می‌کشد. بر اساس آنچه در تصویر فوق دیده می‌شود٬ ویوو برای طراحی این ماژول دوربین از یک ساعت هوشمند گرد الهام گرفته است. انتظار می‌رود این گوشی همچنان جک 3.5 میلی‌متری هدفون را حفظ کند و به یک اسکنر اثر انگشت درون صفحه مجهز باشد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. خوشم نیومد لیش دیگه خیلی خمیدس