ساعت های هوشمند جدید گارمین

ویژگی‌ها و تصاویر ساعت های هوشمند جدید گارمین فاش شد

6 ساعت هوشمند گارمین به زودی رونمایی خواهند شد. به تازگی اطلاعات و تصاویر ساعت های هوشمند جدید گارمین فاش شده است.

شرکت گارمین، به زودی با عرضه چندین مدل جدید ساعت هوشمند، حق انتخاب بیشتری به کاربران دوست‌دار این برند خواهد داد. همراه با رونمایی ساعت های هوشمند جدید گارمین سری جدیدی از محصولات این شرکت با نام ونو (Venu) و همچنین نسخه‌ای بالارده از سری محصولات ویوو موو (Vivomove) نیز معرفی خواهد شد.

معرفی ساعت های هوشمند جدید گارمین

گارمین ونو یکی از ساعت های هوشمند جدید گارمین خواهد بود. روی حاشیه کنار نمایشگر آن الگویی جذاب طراحی شده و با یک نگاه، هر بیننده‌ای را به خود خیره می‌کند. قطر این ساعت دایره‌ای شکل 43 میلی‌متر بوده و در آن به ویژگی‌های متداول ساعت های هوشمند گارمین دسترسی خواهید داشت. به عنوان نمونه باید به امکان پخش موزیک از طریق اسپاتیفای و دیز، گارمین پی به منظور پرداخت با استفاده از ساعت هوشمند و همچنین نمایش نوتیفیکیشن‌های مربوط به گوشی هوشمند روی صفحه نمایش رنگی ساعت اشاره کرد.

برای ورزشکاران نیز امکاناتی در ساعت هوشمند گارمین ونو در نظر گرفته شده است. به عنوان نمونه می‌توان از حالت‌های مخصوص شنا یا دوچرخه‌سواری نام برد. یکی دیگر از ویژگی‌های جالب آن، امکان شمردن تعداد دفعات انجام ورزش شنا سوئدی است. وجود حالت مخصوص شنا از مقاوم بودن گارمین ونو در برابر نفوذ آب خبر می‌دهد.

دو مورد دیگر از ساعت های هوشمند جدید گارمین با نام ویوو اکتیو 4 و ویوو اکتیو 4 اس شناخته می‌شوند. قطر آن‌ها به ترتیب 44 میلی‌متر و 40 میلی‌متر بوده و دارای ویژگی‌های تقریبا یکسانی با مدل ونو هستند. یکی از ویژگی‌های منحصربه‌فرد آن‌ها در مقایسه با این مدل، پشتیبانی از سیستم مسیریابی جی پی اس محسوب می‌شود. البته درباره وجود یا عدم وجود جی پی اس در گارمین ونو نمی‌توان اکنون به طور دقیق اظهار نظر کرد.

گارمین ویوو موو استایل دارای عقربه‌های فیزیکی است و از این نظر نه تنها در بین ساعت های هوشمند جدید گارمین بلکه در کل بازار ساعت های هوشمند خاص تلقی می‌شود. به همین دلیل حین بستن آن دور مچ، حس در دست داشت یک ساعت عقربه‌ای کلاسیک به کاربر القا خواهد شد. با این حال، ویوو موو استایل هوشمندتر از چیزی است که تصور می‌کنید. ویژگی‌های متعددی برای ردیابی فعالیت‌های ورزشی کاربران همچون مانیتور ضربان قلب برای این ساعت در نظر گرفته شده است.

در مقایسه با ساعت گارمین ویوو موو، ویوو موو استایل دارای یک نمایشگر رنگی بزرگتر و مجهز به رزولوشن بالاتر بوده و به همین دلیل در نمایش نوتیفیکیشن‌های گوشی هوشمند بهتر عمل می‌کند. مدل قبلی دارای یک نمایشگر کوچکتر از نوع سیاه و سفید بود.

اگر ویژگی‌های عادی نیاز شما از یک ساعت هوشمند را برآورده می‌کند، می‌توانید یکی از دو مدل ویوو موو 3 اسپورت و ویوو موو 3 اس را خریداری کنید. آن‌ها قادر به مانیتور ضربان قلب و همچنین شمارش تعداد قدم بوده و می‌توانند با اتصال به یک گوشی هوشمند، نوتیفیکیشن‌های آن را نمایش بدهند.

مدل‌های کنونی تحت سری ویوو موو دارای یک حالت فقط ساعت (Watch Only) هستند که به لطف آن می‌توان متوسط عمر پنج روزه ساعت هوشمند خود را به چهارده روز افزایش داد. بد نیست بدانید ساعت های هوشمند جدید گارمین که در انتظار رونمایی آ‌ن‌ها هستیم، به جای استفاده از سیستم عامل اختصاصی گوگل برای گجت‌های پوشیدنی یعنی Wear OS همچون بیشتر ساعت های هوشمند موجود در بازار به جز اپل واچ‌ها، از پلتفرم نرم افزاری اختصاصی شرکت گارمین قدرت می‌گیرند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. واو بابا ایول چ باحالن اینا دمشون گرم

  2. واقعا ساعت های عالی هستند