اپل واچ سری 5

اپل واچ سری 5 (Apple Watch Series 5) پاییز امسال عرضه می‌شود

مینگ چی کو تحلیلگر ارشد شرکت اپل ادعا می‌کند که اپل واچ سری 5 (Apple Watch Series 5) در پاییز عرضه می‌شود. ضمنا جنس بدنه‌ی نسل جدید ساعت هوشمند اپل نیز از سرامیک خواهد بود.

مینگ چی کو٬ تحلیلگر ارشد کمپانی اپل مطلب تازه‌ای را در ارتباط با اپل واچ سری 5 و زمان عرضه‌ی آن منتشر کرده است. وی ادعا می‌کند این دیوایس در پاییز پیش رو عرضه می‌شود. این می‌تواندجذاب باشد٬ چون اگر درست باشد فاصله‌ی زیادی تا ملاقات با نسل جدید گجت پوشیدنی اپل نداریم.

اپل واچ سری 5 در کنار آیفون 11 معرفی می‌شود

اگر کو درست پیش‌بینی کرده باشد (که معمولا هم اینچنین است)٬ ما می‌توانیم اپل واچ جدید را در رویداد معرفی گوشی‌های سری آیفون 11 که 10 سپتامبر (19 شهریور) ملاقات کنیم.

سری جدید اپل واچ و سری‌های بعد از آن٬ از نمایشگرهایی ساخت شرکت JDI استفاده خواهند کرد. پنل‌های این شرکت ژاپنی 15 تا 20 درصد سفارش‌های سال 2019 را تشکیل می‌دهند و این میزان تا سال 2021 به 70 تا 80 درصد می‌رسد. این در کنار افزایش تدریجی تولید پنل آیفون‌ها از سوی ال جی است. گفته می‌شود اپل برای قطع نیازمندی‌های خود به برند سامسونگ٬ با یک سازنده‌ی نمایشگر دیگر به نام ‌BOE نیز همکاری‌های خودش را آغاز خواهد کرد.

کو می‌گوید این اپل واچ جدید از طراحی سرامیکی جدیدی برخوردار خواهد بود٬ اما مشخص نیست آیا این متریال جدید برای تمام نسخه‌های آن است یا فقط مختص به یک نسخه‌ی خاص خواهد بود. ضمنا٬ گفته می‌شود ساعت‌های نسل ششم اپل واچ هم در سال آینده به نمایشگرهای میکرو LED مجهز می‌شوند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. چقد خوشگلن و عالی

  2. خیلی خوشگل و جذابه