هواوی پی اسمارت پرو

مشخصات هواوی پی اسمارت پرو از طریق اندروید اینترپرایز افشا شد

یک روز پس از هواوی نوا 5T، حالا مشخصات هواوی پی اسمارت پرو (Huawei P smart Pro) هم در وب‌سایت اندروید اینترپرایز فهرست شده است.

دیتابیس Android Enterprise شامل فهرستی از گوشی های هوشمند می‌شود که برای استفاده در پلتفرم سازمانی گوگل، مورد تایید این کمپانی هستند. گاهی اوقات برخی از دستگاه‌ها، زودتر از موعد روی این پایگاه داده قرار می‌گیرند و تازه‌ترین مورد، هواوی پی اسمارت پرو است.

مشخصات هواوی پی اسمارت پرو

بر این اساس برخی از مشخصات هواوی پی اسمارت پرو شامل حافظه رم 4 گیگابایتی، حافظه داخلی 64 گیگابایتی، سیستم عامل اندروید 9 و حسگر اثر انگشت می‌شود. سایز نمایشگر هم از 5.65 اینچ در هواوی پی اسمارت، به 6.5 اینچ در گوشی جدید افزایش خواهد یافت.

در تصویر منتشر شده از دستگاه نیز حاشیه بسیار باریکی را در بالای صفحه نمایش می‌توان دید. این شاید نشانه‌ای از تجهیز پی‌ اسمارت‌ پرو به دوربین سلفی پاپ آپ باشد؛ مانند چیزی که در آنر 9 ایکس و 9X پرو دیدیم. همچنین پیش‌بینی می‌شود به جای تراشه کایرین 710 که قدرت‌بخش هواوی P Smart 2019 بود، مدل پرو از کایرین 810 قدرت بگیرد. به هر حال این محصول در هفته‌های پیش‌رو معرفی می‌شود و با مشخصات کامل آن آشنا خواهیم شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. چ ربطی ب گوگل داره😕

  2. گوگل کارت عالیه😏