سامسونگ PlayGalaxy Link

سرویس استریم بازی سامسونگ PlayGalaxy Link ماه آینده راه‌اندازی می‌شود

سرویس استریم بازی سامسونگ PlayGalaxy Link از ماه آینده راه‌اندازی می‌شود و برای نخستین بار در اختیار کاربران گوشی‌های سری گلکسی نوت 10 قرار می‌گیرد.

سامسونگ ماه آینده از سرویس استریم بازی خود پرده برداری خواهد کرد. این سرویس سامسونگ PlayGalaxy Link نام دارد . در حال حاضر جزئیات زیادی از این سرویس در دست نیست٬ با این حال سامسونگ یک ویدیوی کوتاه مربوط به آن را در کانال یوتیوبی خود منتشر کرده است. با توجه به این ویدیو٬ این سرویس برای نخستین بار در گوشی‌های خانواده گلکسی نوت 10 در دسترس قرار می‌گیرد. کاربران می‌توانند بازی‌هایی که روی کامپیوتر خود در منزل اجرا می‌کنند را روی گوشی هوشمند خود نیز اجرا کنند. کاربر ابتدا در کامپیوتر خود وارد برنامه پلی گلکسی لینک می‌شود و سپس باید اپلیکیشن را روی گوشی خود نیز اجرا کند.

هر دو دیوایس باید به یک شبکه‌ی وای فای یکسان متصل باشند و از یک حساب کاربری سامسونگ واحد استفاده کنند. زمانی که عملیات راه‌اندازی انجام شد٬ شما می‌توانید اجرای بازی روی کامپیوتر را متوقف کرده و ادامه‌ی آن را روی گوشی موبایل خود اجرا کنید. گفته می‌شود کمپانی Parsec وظیفه‌ی تامین فناوری تاخیر کم این سرویس استریم بازی را بر عهده خواهد داشت.

عرضه یک دسته بازی همراه سامسونگ PlayGalaxy Link

سامسونگ PlayGalaxy Link و دسته بازی Glap

اما در این ویدیو یک دستگاه گوشی گلکسی نوت 10 را مشاهده می‌کنید که به یک دسته بازی ویژه وصل شده است. این دسته بازی که Glap Controller نام دارد توسط سامسونگ ساخته شده است. شما به جز نوت ٬10 می‌توانید روی سایر گوشی‌ها با نمایشگری کوچکتر از 7.5 اینچ و ضخامتی کمتر از 10.1 میلی‌متر نیز از آن بهره ببرید.

این کنترلر از یک D-Pad و یک جوی استیک در سمت چپ خود بهره می‌برد٬ در حالی که سمت راست میزبان دکمه‌های XYAB و یک جوی استیک دیگر است. در اینجا گزینه‌های بیشتری نظیر کلید هوم٬ پخش و پاور نیز قرار دارد. ماشه‌ها نیز در بالای دسته قرار دارد. این دسته عمر باتری 10 ساعته را ارائه می‌کند و از کامپیوتر ویندوزی نیز پشتیبانی می‌کند. قیمت Glap Controller در سایت آمازون 72.99 دلار اعلام شده است.

سامسونگ PlayGalaxy Link از سپتامبر در دسترس کاربران قرار می‌گیرد٬‌ اما مشخص نیست سامسونگ چه زمانی بازی‌های انحصاری این پلتفرم را عرضه کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. خیلی عالیه نه بابا سامسونگم داره خیلی پیشرفت میکنه

  2. واو من که منتظرم

  3. به زودی سامسونگ زنگ خطری میشه واسه همه کنسولها…با احترامی که به کنسولهای سونی دارم،اما خطر بزرگی داره سامسونگ میشه براشون با یک موبایل قدرتمند و زیبا و بی رقیب