با رفع مشکلات موبایل و کامپیوتر خود یک تماس فاصله دارید

با پیشرفت تکنولوژی و تولید گجت‌ها، این ابزار هوشمند در زندگی انسان‌ها اهمیت بالایی پیدا کرده‌اند و اکثر افراد در همه سنین از این گجت‌ها استفاده می‌کنند.

گوشی های هوشمند یکی از پر مخاطب‌ترین گجت‌ها هستند و افراد در هر سنی با توجه به نیاز خود، مخاطب این ابزار هوشمندند. عضویت در شبکه های اجتماعی، ارسال پیام، بازی و … از جمله معمول‌ترین موارد استفاده گوشی های هوشمند هستند اما بسیاری از کاربران هم به جز این موارد، کارهای جدی‌تری با گوشی خود انجام می‌دهند به طوری که گوشی به عنوان وسیله‌ای مهم در کسب درآمد این افراد تلقی می‌شود.

به طور کلی، اختلال در گوشی های همراه برای افراد خوشایند نیست و حتی ممکن است زندگی افراد را با مشکل مواجه کند؛ گاهی اوقات مشکلاتی که برای گوشی همراه به وجود می‌آید، جدی نیست و با چند ترفند ساده قابل حل است؛ در این موقعیت‌ها برای حل مشکلات مربوط به گوشی می‌توانید از مشاوره حل مشکلات موبایل بهره بگیرید و بدون طی کردن مسیر طولانی در وقت خود صرفه‌جویی کرده و با کمک کارشناسان این حوزه، مشکل خود را حل و فصل نمایید.

مشاوره خرید موبایل

گوشی های موبایل در بازار تنوع بسیاری دارند و مشتری بر اساس قیمت و نیاز خود می‌تواند از بین برند‌های مختلف یکی را انتخاب کند. برای خرید گوشی موبایل در قدم اول باید نیاز خود را شناسایی کنید؛ با توجه به این که قیمت گوشی های موبایل بالاست، مشاوره تلفنی خرید گوشی ، برای خرید موبایل شما را از سردرگمی خارج کرده و با توجه به نیازتان، گوشی مناسب و مقرون به صرفه را پیشنهاد می‌کند.

به عنوان مثال، اگر شما به عکاسی علاقه دارید و تمایل دارید با گوشی موبایل خود عکاسی کنید، باید به دوربین موبایلی که قصد خرید آن را دارید، توجه کنید؛ وضوح تصویر دوربین، لنزهای دوربین موبایل،قابلیت عکاسی پیشرفته و … همه و همه از جمله گزینه‌هایی هستند که برای عکاسی با موبایل مهم تلقی می‌شوند و باید به آنها توجه کرد.

اگر می‌خواهید با گوشی موبایل خود بازی‌های سنگین و رزولوشن بالا را اجرا کنید، میزان رم و گرافیک موبایل مهم است، پس باید به این گزینه‌ها توجه کنید. به طور کلی، بهتر است قبل از خرید گوشی، با کارشناسان این حوزه مشورت کنید تا بتوانید بهترین انتخاب را با توجه به بودجه و نیاز خود از بین صدها مدل گوشی، داشته باشید.

مشکلات کامپیوتر و موبایل

کار و زندگی بسیاری از افراد با ابزار دیجیتال گره خورده و کامپیوترها و موبایل‌ها به عنوان عضو جدانشدنی زندگی تلقی می‌شوند به طوری که حتی ممکن است اختلال در کامپیوترها و موبایل‌ها زندگی فرد را با اختلال مواجه کند.

در صورتی که شما هم از کاربران پر و پا قرص موبایل و کامپیوتر هستید و برای حل مشکلات کامپیوتری خود زمان زیادی ندارید، می‌توانید روی کمک مشاورین این حوزه حساب کنید و در زمان کوتاه بدون مراجعه به مراکز خدمات و تعمیرات کامپیوتر، به صورت تلفنی مشکلات کامپیوتری خود را حل و فصل نمایید.

مشکلات موبایل

متصل نشدن لپ تاپ به اینترنت، کند شدن سرعت بالا آمدن ویندوز، عدم اجرای نرم افزارهای مختلف، نصب نشدن نرم افزارهای مختلف، مشکل در نرم افزارهای پر کاربرد مانند نرم افزارهای آفیس و … همه و همه ممکن است برای هر یک از افراد پی بیاید و کار فرد را اختلال مواجه کند.

الو سلام مشاور این امکان را برای شما ایجاد کرده تا بتوانید در کمترین زمان و بدون طی کردن مسیری طولانی، پاسخ کاملی در جواب سوالات خود بشنوید و به راحتی مشکلات کامپیوتری خود را برطرف نمایید.

مشاوره خرید لپ تاپ

تقریبا در هر خانه‌ای یک سیستم رومیزی یا لپ تاپ وجود دارد و افراد برای کارهای روزمره به این ابزار دیجیتال احتیاج دارند. با توجه به این که تنوع لپ تاپ در بازار زیاد است و تقریبا هزینه بالایی دارد، برای خرید باید نیاز خود را شناسایی کرده و با توجه به بودجه، مدلی را بخرید.

به عنوان مثال، اگر دانشجو هستید باید قابل حمل بودن و وزن سبک را در اولویت های اول قرار دهید، پس باید قید سیستم‌های رومیزی را بزنید و لپ تاپی با وزن کم انتخاب کنید؛ شاید در هنگام انتخاب وزن لپ تاپ برای شما اولویت نباشد اما با گذشت زمان متوجه می‌شوید سبکی لپ تاپ برای حمل و نقل آسان اهمیت دارد.

اگر در رشته‌های گرافیک، معماری و … تحصیل می‌کنید، کارت گرافیک برای شما اهمیت بسیاری دارد و باید کارت گرافیک قدرتمندی را انتخاب کنید. میزان رم لپ تاپ نیز به نیاز شما بستگی دارد. برای یک سیستم معمولی که برای انجام کارهای روزمره تهیه شده، رم 4 کافیست اما اگر کارهای تخصصی‌تری را می‌خواهید انجام دهید، مسلما رم بالاتری نیاز است؛ لازم به ذکر است رم سیستم قابل ارتقاست و بعد از خرید هم می‌توانید آن را ارتقا دهید.

به طور کلی توصیه می‌شود برای خرید لپ تاپ از مشاورین این حوزه کمک بگیرید تا بتوانید بودجه خود را صرف لپ تاپی کارآمد که نیاز شما را برآورده می‌کند، کنید.

حل مشکلات اینترنت

با توجه به دنیا مدرن امروز، استفاده از اینترنت بسیار رایج است و افراد از طریق مودم یا از طریق اینترنت خط به دنیای مجازی متصل می‌شوند.

با توجه به این که اینترنت منبع کسب درآمد برای بسیاری از افراد است و کسب و کارهای زیادی بر پایه اینترنت بنا شده‌اند، اگر اختلالی در اتصال به اینترنت به وجود بیاید، فرد را عصبی کرده و کارها را به تعویق می‌اندازد.

گاهی اوقات قطعی اینترنت علت ریشه‌ای ندارد و با چند ترفند ساده می‌توان مشکل را حل کرد؛ در چنین موقعیت‌هایی می‌توانید روی کمک مشاورین تلفنی حساب کنید و با یک تماس با 02166081200 در کمترین زمان مشکلات مربوط به اینترنت را حل و فصل نمایید.

این مطلب در قالب رپورتاژ آگهی و توسط شرکت های ثالت به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا متن تبلیغاتی برای گجت نیوز ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. کار رو خیلی راحت کردن ممنون ازتون

  2. اصلا تو این دوره زمونه نمیشه از گجت ها استفاده نکرد همه یجوری درگسرشن