محصولات اپل در سال 2019

همه محصولات اپل در سال 2019 را بشناسید

انتظار داریم اپل در پاییز سال جاری محصولات متعددی را معرفی کند. در این مطلب با همه محصولات اپل در سال 2019 شامل گوشی آیفون 11 (iPhone 11) و اپل واچ 5 خواهیم شد.

اپل از ابتدای سال 2019 تا امروز، چند آیپد، یک آیپاد، نسخه‌ای جدید از ایرپادز و یک کارت اعتباری مخصوص معرفی و عرضه کرده است. با این حال هنوز تعدادی زیادی از محصولات اپل در سال 2019 رونمایی نشده‌اند. در این مطلب قصد داریم به بررسی محصولات اپل در سال 2019 بپردازیم.

محصولات اپل در سال 2019

بدون شک گوشی های آیفون را باید مهم‌ترین محصولات شرکت اپل در هر سال دانست. در رویداد معرفی آن‌ها، تعدادی گجت دیگر نیز معرفی می‌شوند، به همین دلیل انتظار داریم تا انتهای سال جاری، دامنه محصولات اپل در سال 2019 به مراتب گسترده‌تر شود.

آیفون 11

محصولات اپل در سال 2019 - آیفون 11

انتظار داریم همانند دو سال اخیر، اپل در ماه سپتامبر (شهریور – مهر) سال جاری، سه گوشی هوشمند آی او اسی معرفی کند. مهم‌ترین تغییر این گوشی‌ها، استفاده از یک ماژول دوربین متفاوت روی آن‌ها است، به طوری که دو مدل پرچمدار به یک دوربین سه گانه و گوشی اقتصادی اپل در سال 2019 به یک دوربین دوگانه مجهز خواهد شد.

همانند دوربین سه گانه به کار رفته در گلکسی اس 10 سامسونگ، دوربین دو گوشی آیفون 11 و آیفون 11 مکس از یک سنسور رنگی، یک سنسور با لنز تله فوتو و یک سنسور اولترا واید تشکیل می‌شود. رزولوشن هر سه سنسور یاد شده به همراه سنسور دوربین سلفی 12 مگاپیکسل است.

یکی دیگر از مهم‌ترین ویژگی‌های آیفون‌های سال 2019 را باید امکان شارژ کردن دیگر دستگاه‌های پشتیبانی‌کننده از شارژ وایرلس دانست. این قابلیت پیش از این توسط هواوی و سامسونگ در پرچمداران آن‌ها ارائه شده و محبوبیت زیادی پیدا کرده است. از آن جایی که اغلب کاربران اپل واچ، دارای یک آیفون هستند، قابلیت شارژ وایرلس معکوس در یک گوشی آی او اسی به مراتب کاربردی‌تر خواهد بود.

اپل واچ 5

اپل واچ 5

اگر اپل روال خود در معرفی محصولات جدید را همانند قبل دنبال کند، در پاییز سال جاری، شاهد رونمایی از یک ساعت هوشمند جدید نیز توسط این شرکت خواهیم بود. از سال 2016، هر سال در کنار رونمایی از یک گوشی آی او اسی، شاهد معرفی یک اپل واچ نیز بوده‌ایم، به همین دلیل احتمال رونمایی از اپل واچ 5 در سپتامبر سال جاری بالا است.

این ساعت به پردازنده‌ای جدید مجهز شده و توان پردازشی و همچنین عمر باتری بالاتری در مقایسه با ساعت‌های هوشمند کنونی اپل خواهد داشت. مجهز شدن به بدنه‌ای سرامیکی یکی از شایعات مربوط به تغییرات سبک طراحی اپل واچ سری 5 است.

اپل تی وی پلاس

اپل تی وی پلاس

اپل سرویس استریمینگ ویدیوی خود را در سومین ماه سال میلادی جاری معرفی کرد. با این حال هنوز زمان عرضه و فراهم شدن امکان استفاده از آن توسط کاربران مشخص نیست. اپل چندی پیش اعلام کرد درباره زمان عرضه و هزینه استفاده از سرویس استریمینگ خود، در پاییز سال جاری اطلاعات بیشتری منتشر خواهد کرد. انتظار داریم این اخبار طی رویداد معرفی آیفون‌ها و اپل واچ‌ جدید در دسترس کاربران قرار بگیرند.

اپل تی وی پلاس یک سرویس اشتراکی است که از طریق اپلیکیشن تلویزیون این شرکت به آن دسترسی خواهید داشت. امکان استفاده از این سرویس روی گوشی‌ های آیفون، اپل تی وی و تعدادی از تلویزیون‌های هوشمند شرکت سامسونگ، بهره بردن از خدمات آن را آسوده می‌کند. گفته شده در سال جاری، اپلیکیشن مخصوص اپل تی وی پلاس برای پلتفرم مک او اس نیز توسعه پیدا خواهد کرد.

اپل آرکید

محصولات اپل در سال 2019

یکی دیگر از محصولات اپل در سال 2019 سرویس گیمینگ اشتراکی است. بر اساس اعلام شرکت، این سرویس در ابتدا از 100 بازی تشکیل خواهد شد. تمامی این بازی‌ها به صورت انحصاری برای پلتفرم گیمینگ اپل توسعه پیدا می‌کنند.

هنوز درباره زمان عرضه و فراهم شدن امکان استفاده از این سرویس خبری در دسترس نیست، اما اپل چندی پیش، به احتمال عرضه آن در اپل استور طی پاییز سال جاری اشاره کرد. علاوه بر زمان انتشار، قیمت استفاده از سرویس گیمینگ اپل نیز مشخص نیست. انتظار داریم طی رویداد معرفی آیفون‌های سال 2019، اطلاعات بیشتری درباره این پلتفرم در اختیارمان قرار بگیرد.

مک پرو

محصولات اپل در سال 2019

اپل از جدیدترین مک پرو حدود دو ماه قبل رونمایی کرد. این محصول را باید از سال 2013، اصلی‌ترین ارتقا در مقایسه با سایر مک‌های عرضه شده تا پیش از آن دانست. همانند بیشتر محصولات اپل در سال 2019 همچون اپل تی وی پلاس و اپل آرکید، زمان عرضه مک پرو نیز با وجود گذشت بیش از دو ماه از رونمایی آن مشخص نیست.

قیمت مک پرو از 6 هزار دلار آغاز می‌شود. می‌توان با خرید یک نمایشگر جداگانه 5 هزار دلاری و یک پایه هزار دلاری، مجموعه‌ای قدرتمند و بسیار کامل برای خود ایجاد کرد.

ایرپادزهای جدید

ایرپادز

دومین نسل ایرپادز در سومین ماه سال میلادی جاری معرفی شد. گفته می‌شود اپل، توسعه دو مدل ایرباد جدید را در دستور کار قرار داده و آن‌ها را در پاییز سال جاری معرفی خواهد کرد. انتظار داریم از جمله گجت‌های جدید معرفی شده در کنار آیفون 11، یک یا چند ایرپادز باشند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*