بازیگران فیلم مورتال کمبت (Mortal Kombat) معرفی شدند

تا پیش از این تنها تاریخ اکران و درجه سنی فیلم مورتال کمبت (Mortal Kombat) اعلام شده بود اما حالا تعدادی از بازیگران اصلی آن معرفی شده‌اند.

ما حالا می‌دانیم که شخصیت‌های جکس، لیو کنگ، ملینا و خدای تندر، ریدن در فیلم مورتال کمبت حضور خواهند داشت و البته چه کسانی نقش آن‌ها را برعهده دارند.

مهکاد بروکس (Mehcad Brooks) که در سریال سوپرگرل هم حضور داشت، نقش جکس را بازی می‌کند. لودی لین (Liu Kang) بازیگر فیلم پاور رنجرز، در نقش لیو کنگ به ایفای نقش خواهد پرداخت و بازیگر گمنام استرالیایی، سیسی استرینگر (Sisi Stringer) در نقش ملینا ظاهر خواهد شد. همچنین طبق گزارشات، تادانابو آسانو (Tadanobu Asano) هنرپیشه ژاپنی که سابقه حضور در فیلم‌های ثور: دنیای تاریک و ثور: رگناروک را دارد، در حال مذاکره برای بازی در نقش ریدن است.

فیلم مورتال کمبت

از راست به چپ، سیسی استرینگر، مهکاد بروکس، تادانابو آسانو

به نظر می‌رسد که فیلم Mortal Kombat یک تیم بازیگری قدرتمند را در جلوی دوربین خواهد داشت اما در پشت دوربین هم افراد کارکشته‌ای حضور دارند، از جمله جیمز وان که تهیه کننده فیلم است و آثاری همچون اره، آکوآمن و احضار (The Conjuring) را در کارنامه دارد. کارگردانی فیلم بر عهده سایمون مک کوئید (Simon McQuoid) خواهد بود که سابقه چندانی در سینما ندارد اما تبلیغ‌های تلویزیونی خوبی ساخته که نشان می‌دهد گزینه مناسبی برای این فیلم که نیاز به نوآوری‌های بصری دارد، خواهد بود.

فیلم مورتال کمبت

لودی لین

تا پیش از این، اعلام شده بود که جو تسلیم (Joe Taslim)، بازیگر سریع و خشمگین 6 و فراتر از پیشتازان فضا (Star Trek Beyond) نقش ساب زیرو را برعهده خواهد داشت.

فیلمبرداری فیلم مورتال کمبت از ماه سپتامبر آغاز خواهد شد و احتمالا زودتر از آنچه که فکرش را می‌کردیم، این بازیگران را در نقش‌هایشان مشاهده خواهیم کرد. این را هم باید اضافه کرد که این بازیگران با استعداد هستند اما احتمالا باید منتظر معرفی یک یا دو بازیگر شناخته‌ شده و بزرگ‌تر برای این فیلم باشیم.

فیلم مورتال کمبت قرار است با درجه سنی بزرگسالانه (R) ساخته شود و این باعث شده که طرفداران امید بالایی به آن داشته باشند و احتمالا فاتالیتی‌های خشن و خونین بازی را در آن رویت خواهید کرد.

فیلم مورتال کمبت در تاریخ 5 مارس 2021 (15 اسفند 1399) به اکران سینماهای جهان در خواهد آمد و باید دید تا چه اندازه می‌تواند موفق باشد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. اووهه معلومه فیلمش چقد اکشنه و عالی

  2. این تیکه از متن فقط خوبه: ما حالا می‌دانیم که شخصیت‌های جکس، لیو کنگ، ملینا و خدای تندر، ریدن در فیلم مورتال کمبت 😁😆😨😂