تلویزیون های ال جی

کسب بالاترین امتیاز EISA AWARDS توسط دستگاه‌های صوتی و تلویزیون های ال جی

دستگاه‌های صوتی و تلویزیون های ال جی که مبتنی بر هوش مصنوعی طراحی شده‌اند توانستند در رقابت­‌های سالانه EISA AWARDS بالاترین امتیاز را به خود اختصاص دهند.

بار دیگر ال جی الکترونیکس به دلیل کیفیت و ویژگی­‌های فوق­‌العاده محصولات صوتی تصویری خود که مبتنی بر جدیدترین فناوری‌­های روز و هوش مصنوعی است، از سوی بزرگ‌ترین و معتبرترین نشریه مربوط به لوازم الکترونیکی مصرفی یعنی انجمن متخصصان صدا و تصویر (EISA) تحسین شد. این نشریه توسط 55 انتشارات در 29 کشور جهان ارائه می­‌شود. در مراسم امسال EISA Awards چهار محصول ال جی یعنی تلویزیون LED (مدل OLED65E9)، تلویزیون NanoCell ال جی (مدل 65SM9000) سیستم صوتی ساندبار (مدل SL8YG) و XBOOM Go (مدل PK7)، به خاطر عملکرد برجسته، طراحی خلاقانه و ارزش خرید بالا، به عنوان محصولات برتر انتخاب شدند.

امتیاز بالای تلویزیون های ال جی در EISA AWARDS

تلویزیون های ال جی

تلویزیون OLED ال جی مجهز به هوش مصنوعی ThinQ به‌عنوان بهترین تلویزیون OLED رده بالا سال 2019-2020 از سوی EISA انتخاب شد. این هشتمین سال پیاپی است که ال جی در رتبه نخست این دسته‌بندی قرار می‌­گیرند. طراحی منحصربه‌فرد این محصول در اوایل سال جاری برنده جایزه طلایی (Gold Award)در iF Design Awardشد، این تلویزیون 65 اینچی از سری E تلویزیون‌­های ال جی بوده که نسل سوم پردازنده‌های هوشمند α (Alpha) 9 Gen 2 در آنها به‌ کار رفته است. با وجود این تراشه پیشرفته و به کار گرفتن هوش مصنوعی کیفیت تصویر و صدا در این محصول تا حد زیادی افزایش پیدا کرده است، تصاویر این تلویزیون بر پایه کنتراست بی‌نهایت و رنگ‌بندی دقیق ایجاد می­‌شوند؛ چیزی که فناوری OLED تلویزیون­ های ال جی به آن معروف است. داوران EISA طراحی بی‌نظیر تلویزیون OLED 65E9 را ستایش کردند؛ استفاده از شیشه‌ه­ای شفاف در این محصول، چنین تصویری را در بیننده ایجاد می­‌کند که گویی صفحه نمایش در هوا شناور است و چنین طراحی باعث می‌­شود که این تلویزیون در هر فضایی قرار بگیرد ترکیب بصری جذابی را ایجاد کند.

تلویزیون های ال جی

تلویزیون NanoCell ال جی مجهز به هوش مصنوعی ThinQ به دلیل عملکرد صوتی و تصویری بی­‌ظیر و فناوری نمایشگر NanoCell با قابلیت نوردهی منطقه‌ای (FALD) و پردازنده α7 Gen2 که در این تلویزیون به کار گرفته شده، بالاترین رتبه در لیست لوازم خانگی هوشمند نشریه EISA در سال 2019-2020 را کسب کرده است. داوران EISA تحت تاثیر تجربه کاربری بهبود پیدا کرده و راحتی در استفاده به لطف پلتفرم هوش مصنوعی ال جی AI ThinQ و سازگاری و تلفیق آن‌ها با دستیار صوتی گوگل و الکسای آمازون قرار گرفتند.

تلویزیون های ال جی

سیستم صوتی ساندبار ال جی و اسپیکر قابل‌حمل XBOOM Go ال جی به دلیل کیفیت صدای استثنائی که در اثر همکاری ال جی با مریدین به دست آمده است، در دسته بندی سیستم­‌های صوتی و اسپیکرهای قابل‌حمل نشریه EISA در سال 2019-2020 به مقام نخست دست پیدا کردند. مریدین شرکت انگلیسی شناخته شده و تامین‌کننده سیستم­‌های صوتی باکیفیت بالا است.

تلویزیون های ال جی

برایان کوان (Brian Kwon)، رئیس شرکت ارتباطات موبایلی و محصولات صوتی تصویری ال جی می­‌گوید:

باعث افتخار است که محصولات صوتی و تصویری پیشرفته و نوآورانه ما توسط سازمان محترم و معتبری مانند EISA تایید شده و به چنین مقامی دست پیداکرده‌اند. ما قطعا به سرمایه­‌گذاری و پیشرفت در استفاده از فناوری­‌های جدید در محصولات خود ادامه می‌دهیم تا بتوانیم محصولات هوشمندی را به مصرف‌کنندگان ارائه دهیم که زندگی بهتری را برای آنها فراهم کنند.

این مطلب در قالب رپورتاژ آگهی و توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا متن تبلیغاتی برای گجت نیوز ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

8 دیدگاه

  1. بنظر من تلویزیونوهای ال جی خیلی بهتره از بقیه شرکت ها

  2. من جای این باشم دیگه به این کار ادامه نمی دم

  3. واقعا ال جی خیلی خوبه

  4. واقعا هیچ چی به اولد نمیرسه حتی کیولد که از اولد کپی برداری کرده

  5. بازار گوشیش شدیدا داغونه

  6. بنظر من هی تلویزین بسازه براش بهتره