گوشی شیائومی ردمی 8

گوشی شیائومی ردمی 8 با مشخصات فنی کامل در سایت تنا دیده شد

مشخصات فنی کامل و تصاویر گوشی شیائومی ردمی 8 (Xiaomi Redmi 8) در سایت تنا رویت شدند. این به معنای معرفی گوشی اقتصادی جدید برند ردمی در آینده‌ای نزدیک است.

یک گوشی نامعلوم با برند ردمی به شمارت مدل M1908C3IL همراه با تصاویر و مشخصات فنی کامل خود در سایت رگولاتوری چینی تنا رویت شد. حال گفته می‌شود این شماره مدل متعلق به گوشی شیائومی ردمی 8 است.

تصاویر شیائومی ردمی 8 در تنا

یک نمایشگر 6.21 اینچی با وضوح 1520 در 720 پیکسل در جلوی قاب گوشی جدید ردمی نقش بسته است. نمایشگر این گوشی در تصویر منتشر شده خاموش است٬ بنابراین نمی‌توانیم به وضوح حاشیه‌های بالایی و جانبی دیوایس را ببینیم. با این حال یک چانه‌ی نسبتا ضخیم که برند Redmi روی آن نقش بسته٬ در زیر نمایشگر معلوم است. یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی نیز در بالای صفحه قرار دارد. تایید شده که این نمایشگر دارای بریدگی یا همان ناچ است.

در قاب پشتی گوشی یک ماژول دوربین دوگانه که به صورت عمودی روی هم قرار گرفته‌اند در قسمت مرکزی قرار دارند. ظاهرا دوربین اصلی این ماژول یک سنسور 12 مگاپیکسلی است. اسکنر اثر انگشت نیز درست در زیر دوربین‌ها دیده می‌شود و در زیر آن برند Redmi را می‌بینیم. در پایین قاب پشتی نیز عبارت “Designed by Xiaomi” به معنای طراحی شده توسط شیائومی دیده می‌شود.

زیر قاب٬ شیائومی ردمی 8 به یک تراشه‌ی 8 هسته‌ای 2 گیگاهرتزی مجهز خواهد بود و در سه پیکربندی مختلف از نظر حافظه عرضه می‌شود. این پیکربندی شامل 2GB رم 16GB حافظه٬ 3GB رم 32GB حافضه و 4GB رم 64GB حافظه می‌شود. در اینجا پشتیبانی از کارت میکرو اس دی نیز وجود دارد که به شما اجازه می‌دهد فضای ذخیره سازی گوشی خود را تا 512 گیگابایت بالا ببرید.

از دیگر خصوصیات فنی این گوشی می‌توان به حضور یک باتری غول پیکر 5 هزار میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبای از شارژ سریع در زیر قاب این گوشی اشاره کرد. البته سرعت شارژ این باتری اعلام نشده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

14 دیدگاه

  1. تمام کسایی که با چین پدرکشتگی دارن بدونن که اگه همه محصولات چین آشغال بود آمریکا بزرگترین خریدارش نمیشد! 539.5 میلیارد دلاررر کالا در سال گذشته از چین به آمریکا وارد شده درحالی که از چین به ایرن فقط و فقط 1 میلیارد دلار. بله درسته شما قطعا از همه ی اینا بیشتر حالیتون میشه و آمریکا و کل دنیا قرن هاست که در اشتباهن. گوشی فقط سامسوووووننگگگگ.

  2. سلام عزیزان معلومه نه از گوشی چیزی سرتون میشه نه میدونید گوشی خوب چی هست فقط فک میکنید سامسونگ و اپل برندای که تو ایران زیاده خوبن ولی درصورتی اشتباه فکر میکنید من تعمیر کار موبایلم یکی از ضعیف ترین گوشیای معروف سامسونگه بعد هواوی بعد الجی بعدش اپل. و درباره شیائومی گوشی ارزون میده اما فروش زیاد.گوشیاش با کیفیت قدرتمند لوکس. من شیایومی ردمی نوت ۶ پرو گرفتم بهتراز هرگوشی تو دست گرفتم هست.شیائومی تو ایران کم میشناسنش هند چین اروپا خیلی معروف پر فروشه مخصوصا هند از ۱۰ تا گوشی ۸ تاش شیائومی هست اگر دستتون گرفتین به حرف بنده میرسین که چقدر خوبن بهتراز همه گوشیاس الان بهترین گوشیای جهان دیگه مال چینه.گذشت جنس بنجل چینی واقعا محشرن گوشیاش الان قدرتمند ترین گوشی جهان شیائومی بلک شارک ۲ پرو شناخته شد.و اینکه از نظر شناخت جهانی چهارم جهانه شیائومی.ولی بنظر من از نظر کارایی و این قیمت باید اول باشه این شرکت

  3. سلام دوستان من شیائومی ردمی 7 دارم خیلی هم راضیم الکی ورت وپرت نگید وقتی ازش چیزی نمیدونید

  4. این گوشی های برندهای چینی اشغالن و بدرد نخور

  5. شیائومیم داره پیشرفت میکنه ها

  6. شیائومی بدک نیست

  7. باتری 5000میزاره ولی کارایی نداره و در حد 2000بیشتر کار نمیده
    نمایشگر فول اچ دی پلاس میذاره ولی در واقعیت به اندازه اچ دی پلاس کار میده.کلا گوشی های شیائومی بنجل و اشغالن

  8. گوشی های این برند چینی بنجل و بدرد نخوری هستن
    اشغال به تمام معنا

  9. چرا همه گوشی هاش شبیه هم دیگه س