رندر گوشی ردمی نوت 8

رندر گوشی ردمی نوت 8 دوربین چهارگانه پشتی آن را تایید می‌کند

تصویری از رندر گوشی ردمی نوت 8 شیائومی (Xiaomi Redmi Note 8) منتشر شده که می‌تواند دوربین چهارگانه و قاب پشتی با گرادیان رنگی آن را تایید کند.

گرچه به پایان سال 2019 نزدیک می‌شویم و اکثر تولیدکنندگان گوشی‌های خود را معرفی کرده‌اند، اما همچنان شرکت شیائومی محصولاتی برای رونمایی در دست دارد. یکی از آن‌ها ردمی نوت 8 است که به گفته‌ی بسیاری از منابع تا پیش از ماه دسامبر معرفی خواهد شد. طی هفته‌های گذشته نیز شاهد افزایش مطالب و تصاویر به بیرون درز کرده از آن بودیم.

رندر گوشی ردمی نوت 8

رندر گوشی ردمی نوت 8

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این گوشی، دوربینش است. این گوشی جدید با دوربین چهارگانه روانه‌ی بازار خواهد شد که لنز اصلی آن نیز از یک سنسور 64 مگاپیکسلی بهره می‌برد. این نخستین گوشی شرکت شیائومی خواهد بود که با چنین سنسور دوربینی روانه‌ی بازار خواهد شد.

روز گذشته رندر گوشی ردمی نوت 8 در خروجی سایت‌های خبری قرار گرفت، در حالی که کسب تاییدیه 3C توسط آن برخی از مشخصات فنی این دیوایس را در اختیار ما قرار می‌دهد. همانطور که گفته شد چهار سنسور دوربین در پشت این گوشی قرار خواهد داشت. چهارمین سنسور، برخلاف گوشی ردمی نوت 7 یک سنسور وقت پرواز (ToF) خواهد بود که می‌تواند اطلاعات عمق را به تصاویر ثبت شده اضافه کند. با توجه به عدم حضور اسکنر اثر انگشت در قاب پشتی، ما همچنین می‌توانیم حدس بزنیم که این سنسور در زیر نمایشگر گوشی گنجانده شده است.

رندر گوشی ردمی نوت 8

همانطور که در تصویر فوق مشاهده می‌کنید، شیائومی برای دریافت تاییدیه 3C برای دو گوشی با شماره مدل‌های M1908C3IE و M1908C3IC اقدام کرده است. یکی از آن‌ها از شارژ 10 وات بهره می‌برد،‌ در حالی که دومین مدل می‌تواند شارژ 18 وات را ارائه کند. احتمالا همین مدل دوم، گوشی ردمی نوت 8 باشد، زیرا به جز می میکس 4 هیچ گوشی مهم دیگری از سوی شیائومی در امسال معرفی نخواهد شد.

ردمی Note 8 نخستین گوشی شیائومی خواهد بود که با تراشه‌ی هلیو جی 90 تی روانه‌ی بازار می‌شود. این نخستین تراشه‌ی گیمینگ شرکت مدیاتک است که چندی پیش رونمایی شد.