افکت های واقعیت افزوده اینستاگرام

افکت های واقعیت افزوده خودتان را در اینستاگرام بسازید

شرکت فیسبوک به لطف پلتفرم Spark AR به شما اجازه می‌دهد افکت های واقعیت افزوده دلخواه خود را برای اینستاگرام ساخته و از آن‌ها در عکس‌های خود استفاده کنید.

فیسبوک پلتفرم Spark AR خود را برای استفاده‌ی عموم کاربران، به اپلیکیشن اینستاگرام اضافه کرد. Spark AR به شما تمام ابزارهایی که برای ساخت و آپلود افکت های واقعیت افزوده در اینستاگرام نیاز دارید را ارائه می‌کند. با این حال شما همچنان نیاز دارید که به مهارت‌هایتان برای استفاده از آن‌ها بی‌افزایید.

فیسبوک در رویداد F8 2019 اعلام کرد که به زودی کاربران اینستاگرام می‌توانند افکت های واقعیت افزوده خودشان را بسازند. پلتفرم Spark AR فیسبوک نیز وارد مرحله‌ی آزمایشی عمومی شده و شما می‌توانید از آن‌ها هم اکنون استفاده کنید.

دسترسی و ساخت افکت های واقعیت افزوده

فیسبوک در یک پست وبلاگی توضیح داده است که Spark AR پلتفرمیست که به کاربران ابزار، انگیزه و منابع لازم برای معنای تازه بخشیدن آن‌ها به زندگی را ارائه می‌کند. تا پیش از این فقط برخی خالقان و توسعه دهندگان قادر به دستیابی به این پلتفرم بودند. اما حالا هرکسی می‌تواند فیلترهای واقعیت افزوده خودش را در اینستاگرام بسازد و با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارد. افکتی که می‌سازید هم به گالری افکت‌ها اضافه خواهد شد.

برای پیدا کردن این بخش جدید ابتدا اینستاگرام را باز کنید، روی دوربین کلیک کنید و به انتها بروید. روی Browse Effects (صورتک سفید)ن  کلیک کنید تا یک گالری افکت‌های جدید باز شود. شما در اینجا می‌توانید به هرآنچه خلق کرده‌اید، دسترسی پیدا  کنید. برای خلق افکت های خود نیز وارد سایت Spark AR Studio شوید سپس این اپلیکیشن را برای کامپیوتر ویندوزی یا مک او اسی خود دانلود و روی آن نصب کنید. حالا می‌توانید افکت های مد نظر خود را بسازید. قابلیت‌هایی برای درگ و دراپ کردن وجود دارد و به لطف راهنمایی‌های برنامه، کار برای هرکسی آسان خواهد بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*