گوشی ویوو نکس 3

تصاویر جدید گوشی ویوو نکس 3 نمایشگر آبشاری آن را نشان می‌دهند

گوشی ویوو نکس 3 (vivo NEX 3) تا مدتی دیگر رونمایی خواهد شد. عکس منتشر شده آن استفاده از نمایشگری با انحنای تقریبا زیاد و ناچ آبشاری را نشان می‌دهد.

بعد از این که تصاویر طرح اولیه گوشی ویوو نکس 3 نمایشگر لبه خمیده این گوشی را نشان داد، نوبت به انتشار تصاویر دیگری از این گوشی با اشاره به همین ویژگی رسید. صفحه نمایش گوشی ویوو نکس 3 اصطلاحا آبشاری بوده و از دو طرف، انحنای زیادی دارد. عکس‌های جدید ویوو NEX 3 در شبکه اجتماعی چینی ویبو منتشر شده‌اند. در مقایسه با گوشی های هوشمند سامسونگ و دیگر شرکت‌ها، انحنای صفحه نمایش ویوو نکس 3 به مراتب بیشتر است.

جدیدترین عکس گوشی ویوو نکس 3

صفحه نمایش گوشی ویوو نکس 3

ممکن است لبه کناری به صورت نرم افزاری کمی سیاه شده باشد تا پیش از رونمایی رسمی گوشی، میزان انحنای صفحه نمایش آن مخفی باقی بماند. بر اساس گفته‌های قبلی یکی از مدیران شرکت vivo، این گوشی از 5G پشتیبانی کرده و درگاه جک صوتی 3.5 میلی‌متری از آن حذف نخواهد شد. احتمال استفاده از سیستم شارژ سریع 44 واتی در این گوشی وجود دارد.

ویوو NEX 3 با وجود داشتن استفاده از نمایشگری آبشاری، در این زمینه خاص‌ترین محصول نخواهد بود. چندی پیش، آخرین تصاویر واقعی هواوی میت 30 پرو انحنای زیاد نمایشگر آن را تایید کرد. استفاده از صفحه نمایش با انحنای 90 درجه‌ای، پرچمدار بعدی بزرگترین گوشی‌ساز چینی را از نظر ظاهری، تبدیل به یکی از خاص‌ترین گوشی های هوشمند ارائه شده تا امروز خواهد کرد.