فیفا 20

تریلر جدید بخش فوتبال خیابانی فیفا 20 (FIFA 20) را تماشا کنید [گیمزکام 2019]

بازی فیفا 20 (FIFA 20) دارای یک بخش جذاب فوتبال خیابانی است و همه طرفداران بی‌صبرانه منتظر تجربه آن هستند. تریلر جدید این بخش را در ادامه تماشا کنید.

بخش فوتبال خیابانی فیفا 20 که ولتا فوتبال (Volta Football) نام دارد، قرار است اتفاق تازه‌ای را برای این مجموعه رقم بزند.

برای بخش ولتا حالات بازی مختلفی طراحی شده است که تنوع بیشتری به آن می‌دهد و شما می‌توانید با تکمیل بازی‌ها، امتیاز دریافت کنید. علاوه‌بر این‌ها، ولتا فوتبال، یک لیگ آنلاین نیز خواهد داشت و در کنار آن، دارای یک بخش داستانی منحصر به‌فرد نیز خواهد بود. در ادامه گوشه‌ای از بخش داستانی بازی را تماشا کنید تا آشنایی بیشتری با فضای آن پیدا کنید.

تریلر جدید بخش فوتبال خیابانی فیفا 20 –  FIFA 20

فوتبال خیابانی شاید یک بخش فرعی از FIFA 2020 باشد اما شرکت EA تمام تلاش خود را به کار گرفته تا آن را به کامل‌ترین شکل ممکن عرضه کند. 17 زمین مختلف برای این بخش در نظر گرفته شده است و شما می‌توانید با بازیکنان محبوب خود از تیم‌های بزرگ به بازی بپردازید و یا شخصیت خود را به طور کامل بسازید و طراحی کنید. از قد و وزن تا جنسیت و چهره؛ فیفا 20 از یک سیستم جدید طراحی آواتار بهره می‌برد که باعث شده آزادی‌های بیشتری در این زمینه داشته باشید. شما می‌توانید شخصیت خود را لباس‌های ورزشی یا خیابانی بپوشانید و حتی می‌توانید با استفاده از فروشگاه ولتا، لباس‌های تازه و جذاب بیشتری را تهیه کنید.

بازی FIFA 20 در تاریخ 27 سپتامبر 2019 (5 مهر 1398) برای کنسول های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ و رایانه های شخصی منتشر می‌شود. افرادی که مشترک پرایم اکسس سرویس اوریجین هستند می‌توانند در تاریخ 19 سپتامبر (28 شهریور 1398) به بازی دست پیدا کنند و یک هفته زودتر از عرضه جهانی به تجربه آن بپردازند.

برای اطلاع از تمامی اخبار و حواشی مهم گیمزکام 2019 طی روزهای آتی گجت نیوز را دنبال کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. میشد گرافیک چهره و محیطشو بهتر کنه

  2. فکر نکنم بخش خیابانی طرفدارای چندانی داشته باشه مثل بخش فوتبال زنان