سامسونگ گلکسی ای 50

آپدیت جدید گلکسی ای ۵۰ سامسونگ عملکرد حسگر اثر انگشت را بهبود می‌بخشد

سامسونگ آپدیت جدید گلکسی ای ۵۰ (Galaxy A50) را منتشر کرد. این به‌روزرسانی، عملکرد حسگر اثر انگشت را بهتر می‌کند و پایداری کلی گلکسی A50 را افزایش می‌دهد.

علاوه بر وصله امنیتی ماه آگوست، آپدیت جدید گلکسی ای ۵۰ اپلیکیشن اسنپ چت را هم روی گوشی نصب می‌کند؛ ضمن اینکه الگوریتم شارژ شدن باتری را بهبود می‌بخشد. اما چیزی که توجه برخی از کاربران را پس از نصب آپدیت جلب کرد، افزایش سرعت عملکرد حسگر اثر انگشت بود.

آپدیت جدید گلکسی ای ۵۰ سامسونگ

آخرین باری که سامسونگ روی ارتقای این سنسور اپتیکال کار کرده بود، به ماه آوریل و آپدیت ارائه شده در آن زمان بازمی‌گردد. البته به توصیه کاربران، بهتر است اثر انگشت ذخیره شده‌‌‌ی خود را پس از به‌روزرسانی حذف و دوباره ثبت کنید تا بهبود عملکرد اسکنر برای‌تان محسوس شود.

تازه‌ترین آپدیت گلکسی ای 50 با ورژن نرم افزاری A505FDDU2ASH3 ، دارای حجمی معادل 320 مگابایت است و فعلا روند انتشار آن در کشور هند جریان دارد. برای چک کردن دسترسی به آن، می‌توانید از اپلیکیشن تنظیمات گوشی به منوی آپدیت نرم افزاری (Software update) مراجعه کنید یا برای دریافت نوتیفیکیشن مربوطه، منتظر بمانید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

7 دیدگاه

  1. تا قبل این اپدیت میخاستم گوشیمو بفروشم اما با این اپدیت همه چی عالی شده مخصوصا اثر انگشت در کسری از ثانیه عمل میکنه.از من میشنوید رام گوشیتونو به هند فلش کنید اگه رام ایران یا عراق دارید منتظر هیچ اپدیتی نباشید

  2. من هنوز اپدیت قبلی برام نیومده چه برسه به این یکی ☹

    • برای اونایی که میگن آپدیت نیومده براشون.
      اول برین قسمت تنظیمات گوشی گزینه بروزرسانی و بعد اول راه با فیلترشکن دانلود کنین و اگه تا اخر پر نکرد، وسط دانلود میتونین فیلتر شکنتون خاموش کنین

  3. دیگع از این بهتر چی میشه

  4. به جای آ۵۰شیائومی ردمی کا ۲۰ بگیرید