گلکسی نوت 10 پلاس

جعبه گشایی و نگاه اولیه به سامسونگ گلکسی نوت 10 پلاس (گجت تی وی)

سامسونگ گلکسی نوت 10 پلاس (Samsung Galaxy Note 10+) پرچمدار جدید سامسونگ به استودیوی گجت نیوز آمده و حالا می‌توانید ویدیوی جعبه گشایی و نگاه اولیه به این گوشی را مشاهده کنید.

چندی پیش شرکت سامسونگ، یکی از جذاب‌ترین و بهترین گوشی های پرچمدار امسال یعنی سری گلکسی نوت ۱۰ را معرفی کرد. این سری شامل مدل‌های نوت 10 و نوت 10 پلاس می‌شود. این دو گوشی شباهت‌های زیادی به هم دارند، اما مدل پلاس بزرگ‌تر و قدرتمندتر است. سامسونگ گلکسی نوت 10 پلاس همان گوشی‌ای است که از سری نوت انتظار داریم؛ یعنی یک گوشی بزرگ با صفحه نمایش باکیفیت و بدون حاشیه، سخت افزار قدرتمند و قلم اس پن.

گلکسی نوت 10 پلاس

در بالای مرکز صفحه نمایش شاهد یک حفره کوچک هستیم که دوربین سلفی 10 مگاپیکسلی درون آن جای گرفته است و در قاب پشتی هم دوربین چهارگانه 12 + 12 + 16 مگاپیکسلی به همراه سنسور ToF دیده می‌شود. حسگر اثر انگشت در زیر نمایشگر جای گرفته و جک 3.5 میلی‌متری هدفون نیز حذف شده است. بدنه گوشی ترکیبی از فلز و شیشه است و ظاهر بسیار زیبایی دارد. صفحه نمایش 6.8 اینچی با رزولوشن 3040 در 1440 پیکسل، تراشه اگزینوس 9825، دوازده گیگابایت رم، 256 یا 512 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی و باتری 4300 میلی‌آمپرساعتی از دیگر ویژگی‌های گلکسی نوت ۱۰ پلاس محسوب می‌شوند.

گلکسی نوت 10 پلاس به تازگی وارد ایران شده و اکنون به دست ما رسیده تا آن را از نزدیک بررسی کنیم. در ویدیویی که در ادامه مشاهده می‌کنید این گوشی جذاب را جعبه گشایی کرده و محتویات درون جعبه آن را بررسی کرده‌ایم و سپس نگاه اولیه‌ای به ویژگی‌های پرچمدار جدید سامسونگ انداخته‌ایم. با گجت تی وی همراه باشید و ویدیوی آنباکسینگ گلکسی نوت 10 پلاس را مشاهده کنید.

گلکسی نوت 10 پلاس

همان‌طور که در تصویر بالا و در ویدیوی زیر مشاهده می‌کنید، محتویات درون جعبه گوشی شامل سوزن خروج سیم کارت، دفترچه راهنما، شارژر 25 واتی با درگاه یو اس بی C، آداپتور یو اس بی C به A، گیره تعویض نوک اس پن به همراه دو نوک اضافه سفید و سیاه، دانگل میکرو یو اس بی به یو اس بی C، کابل یو اس بی C به یو اس بی C، ایربادهای AKG، تعدادی گوشی برای ایربادها و خود گوشی می‌شود.

ویدیوی جعبه گشایی گلکسی نوت 10 پلاس

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. چه فایده مثله glx راحت تو جیب جا نمیشه!

  2. برسی کاملو زودتر برید دمتون گرم