فیلم ماتریکس 4 (Matrix 4)

ساخت فیلم ماتریکس 4 (Matrix 4) با حضور کیانو ریوز رسما تایید شد

ساعاتی قبل کمپانی برادران وارنر رسما ساخت فیلم ماتریکس 4 (Matrix 4) با بازی کیانو ریوز و به کارگردانی لانا واچوفسکی را تایید کرد.

بسیاری از دوست‌داران سه‌گانه ماتریکس هیچ‌گاه تصور نمی‌کردند نسخه چهارمی برای این مجموعه ساخته شود، اما بردران وارنر و واچوفسکی در اقدامی غیرمنتظره ساخت فیلم ماتریکس 4 را اعلام کردند. در این اثر شاهد بازگشت کیانو ریوز در نقش نئو و کری-ان ماس در نقش ترینیتی خواهیم بود.

برادران وارنر و استودیو Village Roadshow Pictures وظیفه تولید و پخش جهانی فیلم Matrix 4 را برعهده دارند و توبی امریخ، از کمپانی وارنر در خصوص ساخت این فیلم گفته است:

ما بیش از این بابت بازگشت دوباره ماتریکس با کارگردانی لانا -واچوفسکی- نمی‌توانیم هیجان‌زده باشیم. لانا یک فیلمساز خلاق و منحصر‌به‌فرد است و ما هیجان‌زده هستیم که او در حال نوشتن فیلم‌نامه، کارگردانی و تهیه‌کنندگی قسمت جدید فیلم The Matrix است.

علاوه‌بر واچوفسکی، الکساندر همون و دیوید میچل نیز در نوشتن فیلم‌نامه ماتریکس ۴ نقش دارند تا با اثری قوی از لحاظ داستان مواجه شویم.

فیلم‌نامه فیلم ماتریکس 4 هیجان‌انگیز است

کمپانی برادران وارنر طی سال‌های اخیر بدون سر و صدا به فکر ادامه دادن سری محبوب The Matrix بوده‌اند، اما همواره کمبود وقت و محدودیت‌های قانونی مانع انجام این کار شده بودند تا اینکه در تابستان سال جاری این استودیو فرصت پیدا کرد به صورت جدی بر ساخت ماتریکس ۴ متمرکز شود و کیانو ریوز پس از John Wick 3 و Toy Story 4 با قبول نقش اصلی در فیلم‌نامه هیجان‌انگیز واچوفسکی، تابستان فوق‌العاده‌ای را برای دوست‌دارانش رقم بزند.

سه فیلم قبلی ماتریکس، یعنی The Matrix Reloaded ،The Matrix و The Matrix Revolutions مجموعا 1.6 میلیون دلار در گیشه فروش داشته‌اند و به همین خاطر می‌توان انتظار داشت برادران وارنر بروی فروش Matrix 4 در سال 2020 حساب ویژه‌ای باز کرده باشد.

نظر شما در این باره چیست؟ نظرات خود پیرامون تایید ساخت فیلم ماتریکس 4 را با سایر کاربران گجت نیوز به اشتراک بگذارید.