سامسونگ گلکسی نوت 10

سامسونگ گلکسی نوت 10 و نوت 10 پلاس وارد بازار ایران شدند+ قیمت و شرایط فروش

سامسونگ گلکسی نوت 10 و نوت 10 پلاس وارد بازار ایران شدند. گلکسی نوت ۱۰ و نوت ۱۰پلاس با قیمتی نجومی عرضه شده و تا ورود رسمی Galaxy Note 10 به ایران، نباید انتظار قیمتی منطقی داشت.

سامسونگ طی هفته گذشته از پرچمدار جدید خود با نام گلکسی نوت 10 رونمایی کرد و حالا پس از گذشت مدتی شاهد عرضه غیر رسمی این محصول در بازار ایران هستیم. علاقه‌مندان به گوشی سامسونگ گلکسی نوت 10 می‌توانند از همین حالا این محصول را خریداری کنند. بر اساس بررسی‌هایی که در بازار انجام داده‌ایم فروشندگان قیمت گلکسی نوت 10 با 8 گیگابایت حافظه موقت و 256 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی را 17 میلیون تومان اعلام کردند. البته در یکی از آگهی‌های فروش یکی از فروشندگان تهرانی اعلام کرده است این محصول را به صورت فول پک به فروش می‌رساند. البته خریداران این گوشی پرچمدار می‌بایست آن به صورت حضوری خریداری کنند تا طی یک اعتماد دو طرفه به محصول مورد نظر خود برسند.

قیمت گلکسی نوت 10 و نوت پلاس در بازار ایران

اگر به آگهی‌های فروش مراجعه کنید یا در بازار به جستجو بپردازید متوجه خواهید شد که تعداد فروشندگان گوشی سامسونگ گلکسی نوت 10 پلاس زیاد بوده و در شهرهای تهران، تبریز و سنندج حداقل 6 فروشگاه این محصول را عرضه می‌کند. شما می‌توانید برای این گوشی قیمتی حدود 15 میلیون و 600 هزار تومان تا 19 میلیون و 500 هزار تومان را در نظر داشته باشید. با توجه به اینکه این گوشی موبایل تازه بازار ایران رسیده قیمت آن بسیار بالا بوده و نوسان زیادی دارد.

سامسونگ گلکسی نوت 10

یکی از فروشندگان معروف در شهر تهران گلکسی نوت 10 را با حافظه‌موقت 12 گیگابایت و فضای ذخیره‌سازی 256 گیگابایتی به قیمت 17 میلیون و 500 هزار تومان به فروش می‌رساند. این فروشنده در توضیح این محصول نوشته است که رنگ آن مشکی بوده و دلیل گران‌قیمت بودن آن به هدیه همراه این گوشی مربوط می‌شود؛ در واقع شما با خرید این گوشی موبایل یک اسپیکر و یک هدفون JBL هدیه خواهید گرفت. البته می‌توانید مدل‌های بدون هدیه را با قیمت 16 میلیون تومان خریداری کنید. گفتنی است این فروشنده فقط 1 دستگاه نوت 10 پلاس را برای فروش دارد و آن را نیز به صورت مسافری به کشور وارد کرده است، از این رو از گارانتی رسمی بهره نمی‌برد و برای رجیستری آن نیز با کمی مشکل دچار خواهید شد.

سامسونگ گلکسی نوت 10

یک فروشگاه دیگر در تهران نیز گلکسی نوت 10 پلاس را به صورت رجیستری با قیمت 19 میلیون و 450 هزار تومان در رنگ‌های مشکی و آبی عرضه می‌کند. با توجه به اینکه این محصول تازه به کشور وارد شده و نوبرانه محسوب می‌شود، قیمت‌ها بیش از اندازه زیاد است و با کمی جستجو می‌توانید این گوشی را با چند میلیون پایین‌تر خریداری کنید. برای مثال یک فروشنده در سنندج مدل 156 گیگابایتی گلکسی نوت 10 پلاس را با قیمت 15 میلیون و 600 هزار تومان به فروش می‌رساند. گفتنی است تمامی این فروشندگان فقط یک گوشی موبایل برای فروش در اختیار دارند که نشان می‌دهد زحمت مسافرت به کشور خارجی را پذیرفته‌اند تا از سهمیه واردات گوشی مسافری خود استفاده کنند. از این رو قیمت گلکسی نوت 10 با توجه به هزینه‌های واردات کمی بیشتر از قیمت اصلی آن خواهد بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. میدونین اگه از امارات این گوشیو بدون ریجستری بیاری نهایتش 11میلیون در بیاد.حالا ببین چه پولی اینا به جیب میزنن با این طرح

  2. نوت ۱۰‌پلاس سامسونگ ۲۵۶‌ توی ترکیه ۲۶ ملیون بود قیمت توی ایران خیلی خوبه واقعا ترکیه گرون بود

  3. مگه نگفتن اگر بیاد ثیمت بالای 12 میلیون نداره ؟؟؟