فیلم ماتریکس 4 (Matrix 4)

ساخت فیلم ماتریکس 4 (Matrix 4) با حضور کیانو ریوز رسما تایید شد

ساعاتی قبل کمپانی برادران وارنر رسما ساخت فیلم ماتریکس 4 (Matrix 4) با بازی کیانو ریوز و به کارگردانی لانا واچوفسکی را تایید کرد.

بسیاری از دوست‌داران سه‌گانه ماتریکس هیچ‌گاه تصور نمی‌کردند نسخه چهارمی برای این مجموعه ساخته شود، اما بردران وارنر و واچوفسکی در اقدامی غیرمنتظره ساخت فیلم ماتریکس 4 را اعلام کردند. در این اثر شاهد بازگشت کیانو ریوز در نقش نئو و کری-ان ماس در نقش ترینیتی خواهیم بود.

برادران وارنر و استودیو Village Roadshow Pictures وظیفه تولید و پخش جهانی فیلم Matrix 4 را برعهده دارند و توبی امریخ، از کمپانی وارنر در خصوص ساخت این فیلم گفته است:

ما بیش از این بابت بازگشت دوباره ماتریکس با کارگردانی لانا -واچوفسکی- نمی‌توانیم هیجان‌زده باشیم. لانا یک فیلمساز خلاق و منحصر‌به‌فرد است و ما هیجان‌زده هستیم که او در حال نوشتن فیلم‌نامه، کارگردانی و تهیه‌کنندگی قسمت جدید فیلم The Matrix است.

علاوه‌بر واچوفسکی، الکساندر همون و دیوید میچل نیز در نوشتن فیلم‌نامه ماتریکس ۴ نقش دارند تا با اثری قوی از لحاظ داستان مواجه شویم.

فیلم‌نامه فیلم ماتریکس 4 هیجان‌انگیز است

کمپانی برادران وارنر طی سال‌های اخیر بدون سر و صدا به فکر ادامه دادن سری محبوب The Matrix بوده‌اند، اما همواره کمبود وقت و محدودیت‌های قانونی مانع انجام این کار شده بودند تا اینکه در تابستان سال جاری این استودیو فرصت پیدا کرد به صورت جدی بر ساخت ماتریکس ۴ متمرکز شود و کیانو ریوز پس از John Wick 3 و Toy Story 4 با قبول نقش اصلی در فیلم‌نامه هیجان‌انگیز واچوفسکی، تابستان فوق‌العاده‌ای را برای دوست‌دارانش رقم بزند.

سه فیلم قبلی ماتریکس، یعنی The Matrix Reloaded ،The Matrix و The Matrix Revolutions مجموعا 1.6 میلیون دلار در گیشه فروش داشته‌اند و به همین خاطر می‌توان انتظار داشت برادران وارنر بروی فروش Matrix 4 در سال 2020 حساب ویژه‌ای باز کرده باشد.

نظر شما در این باره چیست؟ نظرات خود پیرامون تایید ساخت فیلم ماتریکس 4 را با سایر کاربران گجت نیوز به اشتراک بگذارید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

9 دیدگاه

  1. چیکار یا اون بد بخت داری

  2. مگه ترینیتی نمرد ؟!

  3. حس میکنم میخان پول زیادی بزنن جیب و داستان زیاد مهم نیست

  4. بهترین خبررررر ممکن بی صبرانه منتظرم

  5. تا اونجایی که من شاهدش بودم تا سه دیگه جا نداره برای ساخت مگر چرتو پرت بزنن دهن هم دیگه

  6. دیگه یکو دوش طبق نظریه دکارت بودو جذاب بود

  7. بهترین خبر دنیا بعد از دوران بحث ساده طلبگی

  8. بی شک قویترین فیلم تاریخ از لحاظ بکگراند فلسفی همین ماتریکسه و من بی صبرانه منتظر قسمت جدیدشم