ال جی سیگنچر

ال جی سیگنچر با استودیو FUKSAS در نمایشگاه IFA 2019 همکاری می‌کند

ال جی سیگنچر به عنوان زیر مجموعه شرکت ال جی برای ارائه Infinity در نمایشگاه IFA 2019 با شرکت بین‌المللی معماری استودیو فوکساس همکاری می‌کند.

با توجه به اهمیت طراحی در ایجاد و تکامل محصولات ال جی سیگنچر شرکت ال جی، این شرکت و شرکت بین‌المللی معماری استودیو فوکساس جهت ارائه Infinity در نمایشگاه IFA که ماه آینده در برلین برگزار می‌شود، همکاری خود را آغاز کرده‌اند. نصب اینفینیتی (Infinity) (به معنی بی‌نهایت) در غرفه ال جی‌، ذات و جوهره طراحی دیجیتال لوازم خانگی ال جی سیگنچر را برجسته خواهد کرد. استودیو فوکساس فضای غرفه ال جی در نمایشگاه را طوری طراحی کرده که نمایانگر سبک و امکانات محصولات فوق پریمیوم ال جی باشد.

جزئیات همکاری ال جی سیگنچر و استودیو فوکساس

این همکاری مشترک تحت فلسفه «هنر، الهام‌بخش فناوری و فناوری، مکمل هنر» صورت گرفته و در این نمایشگاه تلاش می‌شود که مفهوم رابطه همزیستی هنر و فناوری و چگونگی به هم آمیختن آن‌ها برای بازدیدکنندگان نمایش داده شود. موسسه فوکساس که توسط ماسیمیلیانو و دوریانا فوکساس اداره می‌شود، یکی از موسسه‌های موفق معماری است که چندین جایزه بین‌المللی برده و آثار متمایز و معاصر این موسسه را در سرتاسر جهان در مکان‌هایی مانند فرودگاه‌ها، موزه‌ها، مراکز هنری کلیساها و طراحی داخلی بسیاری از ساختمان‌ها می‌توان مشاهده کرد. نمادین‌ترین اثر آن‌ها مرکز جدید نمایشگاهی است. ساختمانی که ترکیبی از شیشه و فولاد در آن به‌ کار رفته و میزبان مجسمه‌ای شفاف و بسیار بزرگ به نام ابر است که در غشای 15000 متر مربعی پوشیده شده.

ال جی سیگنچر

برای مفهوم Infinity در نمایشگاه IFA فوکساس از الگوی کالئیدوسکوپ (شهرفرنگ) بهره برده و آن را با یک شکل شش‌گوشه ظریف و در عین حال ساده ترکیب کرده است (شکلی آشنا در کارهای فوکساس). هدف از ترکیب این عناصر بیان کیفیت اساسی و امکانات بی‌پایان فناوری و طراحی محصولات ال جی سیگنچر است. هندسه بی‌نظیر این اشکال به‌عنوان پلیمیان نقوش کالئیدوسکوپ محصولات ال جی سیگنچر عمل کرده و در عین حال بر کیفیت، مدرنیته و آینده‌نگری تاکید می‌کند. چیزی که این برند به عنوان مظهر آن شناخته‌ می‌شود.

ال جی سیگنچر

ماسیمیلیانو فوکساس می‌گوید:

به نظر من فضای لوکس فضایی بدون محدودیت و مینیمالیستی است که افراد در آن می‌توانند آزادانه نفس بکشند، استراحت کنند، غذا بخورند و حتی عاشق شوند و این دقیقا چیزی است که در محصولات LG SIGNATURE گنجانده‌شده است و به همین دلیل است که من با افتخار همکاری با این شرکت و حضور در نمایشگاه IFA 2019 برلین را پذیرفتم. محصولات سری ال جی سیگنچر تعامل میان هنر و فناوری در خالص‌ترین شکل خود هستند و به معنای واقعی لوکس بودن در خانه را تعریف کرده‌اند.

ال جی سیگنچر

برایان نا (Brian Na)، معاون ارشد و سرپرست بخش اروپا در شرکت ال جی گفت:

از چنین همکاری باشکوهی که به واسطه آن جوهره و اساس محصولات LG SIGNATURE از زبان یکی از شناخته‌شده‌ترین معماران جهان بیان خواهد شد، بسیار مفتخر و هیجان‌زده هستیم. Infinity فناوری برتر و زیبایی‌ موجود در محصولات ما را به گونه‌ای که شایسته است برجسته کرده و به بازدیدکنندگان این نمایشگاه نشان خواهد داد.

ال جی سیگنچر

بازدیدکنندگان نمایشگاه IFA 2019 می‌توانند از 6 تا 11 سپتامبر از غرفه شرکت ال جی در سالن 18 بازدید به عمل آورده و Infinity که در آنجا نصب شده و ویژگی‌های محصولات LG SIGNATURE را برجسته و منعکس می‌کنند را مشاهده کنند، محصولاتی مانند OLED TV R و OLED TV W یخچال و فریزر، ماشین لباسشویی‌های دوقلو، کولر و تصفیه‌کننده هوا. علاقه‌مندان می‌توانند فعالیت‌های ال جی در نمایشگاه IFA را از طریق رسانه‌های اجتماعی و با LGIFA2019# دنبال کنند.

این مطلب در قالب رپورتاژ آگهی و توسط شرکت‌های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا متن تبلیغاتی برای گجت نیوز ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*