آپدیت اندروید پای

آپدیت اندروید پای برای گلکسی تب اس 3 و گلکسی تب ای 2017 منتشر شد

آپدیت اندروید پای برای گلکسی تب اس 3 (Galaxy Tab S3) منتشر شده است. بد نیست بدانید که این آپدیت برای تبلت Galaxy Tab A مدل 2017 هم در دسترس است.

شرکت سامسونگ در اوایل ماه جاری میلادی اقدام به انتشار آپدیت اندروید پای برای گوشی گلکسی جی 3 مدل 2017 کرد و هم اکنون هم کار بروزرسانی آخرین نسخه اندروید را برای تبلت‌های گلکسی تب اس 3 و تب ای (2017) آغاز کرده است. اینطور که پیداست، فایل آپدیت جدید می‌تواند تمام ویژگی‌های رابط کاربری One UI و اندروید پای را برای هر دو تبلت به ارمغان بیاورد، همچنین می‌تواند سطح امنیت اندروید گلکسی تب اس 3 را تا آگوست سال جاری میلادی افزایش دهد، در حالی که گلکسی تب ای 2017 در ماه ژوئن قرار دارد.

آپدیت اندروید پای

شرکت سامسونگ آپدیت جدید اندروید مدل LTE گلکسی تب اس 3 را در فیلیپین، مالزی و ویتنام منتشر کرده است، اما در حال حاضر فایل آپدیت گلکسی تب ای 2017 فقط در مالزی منتشر شده است. به نظر می‌رسد که این فرآیند، چیزی در حدود یک الی دو هفته طول خواهد کشید، اما اگر نمی‌توانید برای دریافت فایل بروزرسانی صبر کنید، کافی‌ست با رفتن به منوی تنظیمات و بخش آپدیت نرم افزاری (Software Update)، تبلت خود را بروزرسانی کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*