درآمد سلبریتی ها

درآمد سلبریتی ها از تبلیغات اینستاگرامی در ایران چقدر است؟

درآمد سلبریتی ها از تبلیغات اینستاگرامی در ایران یکی از موضوعات حاشیه‌ساز در فضای مجازی کشور بوده است، از این رو درآمد برخی از سلبریتی‌های کشور را بررسی می‌کنیم.

اینستاگرام یکی از محبوب‌ترین شبکه های اجتماعی در جهان محسوب می‌شود که کاربران ایرانی نیز ساعات زیادی از روز را در آن سپری می‌کنند. برخی از کاربران به دنبال اشتراک‌گذاری تصاویر و ویدیوهای خود هستند و برخی نیز به پیج بازیگر، خواننده و ورزشکار مورد علاقه خود سر می‌زنند تا با آخرین فعالیت‌های آنها آشنا شوند. بدون شک استقبال کاربران از مخاطب مورد علاقه خودشان باعث می‌شود شرایط درآمدزایی آنها نیز فراهم شود. از این رو اکنون می‌خواهیم میزان تعرفه تبلیغاتی چند بازیگر، خواننده، کمدین و اینفلوئنسر داخلی از هر پست یا استوری اینستاگرامی را بررسی کنیم.

درآمد سلبریتی ها از تبلیغات اینستاگرامی

بهنوش بختیاری

میزان درآمد از هر پست: 10 تا 20 میلیون تومان

تعداد فالوور: 8.1 میلیون

درآمد سلبریتی ها

بهنوش بختیاری به عنوان یکی از بازیگران سرشناس کشور در سه موضوع تبریک تولد اعضای خانواده، خبرهای خوب مانند ازدواج و در مورد موضوعات روزانه پست منتشر می‌کند. بهنوش بختیاری مالک یک برند جواهرات معروف هم است و به همین دلیل در بخشی از پیج اینستاگرامی این سلبریتی شاهد تصاویری از جواهرفروشی لاکچری او هستیم. این بازیگر معروف در کتار پیج شخصی خود، پیجی با موضوع کتاب‌خوانی را نیز در اختیار دارد که با 34 هزار فالوور می‌تواند منبع کسب درآمد دیگری برای او باشد.

مسئول پیج اینستاگرامی بختیاری در خصوص تعرفه تبلیغات مبلغ 20 میلیون تومانی را اعلام کرد و افزود:

مبلغ 20 میلیون تومان برای حضور ایشان در ویدیو تبلیغاتی شما باید پرداخت شود که این ویدیو در قالب یک پست به مدت 3 روز در پیچ اینستاگرامی ایشان باقی می‌ماند، اما اگر خودتان ویدیو تبلیغاتی را ارسال کنید می‌بایست 10 میلیون تومان پرداخت کنید که این پست نیز به مدت 24 ساعت به عنوان پست آخر در پیج قرار داده می‌شود.

پوریا پورسرخ 

میزان درآمد از هر استوری: 25 میلیون تومان

تعداد فالوور: 2.4 میلیون

درآمد سلبریتی ها

با ورود به پیج اینستاگرامی پوریا پورسرخ شاهد علاقه وی به ورزش فوتبال خواهید بود. او در مورد فیلم و سریال‌های جدید خود مطلب می‌نویسید و بعضا در خصوص مسائل اقتصادی و ورزشی نیز دیدگاهی را بیان می‌کند. در میان پست‌های این بازیگر پست‌های تبلیغاتی نیز دیده می‌شود. مدیر برنامه‌های پوریا پورسرخ در خصوص تعرفه تبلیغات در پیج این بازیگر عنوان کرد برای هر استوری مبلغ 7 میلیون تومان و برای هر پست چه تصویری چه ویدیویی در صفحه اول باید 15 میلیون تومان پرداخت کنید. البته مدیربرنامه‌های وی افزود برای حضور پورسرخ در ویدیو تبلیغاتی‌تان در قالب استوری می‌توانید 25 میلیون تومان هزینه کنید.

علی صبوری

میزان درآمد از پست: 30 میلیون تومان

تعداد فالوور: 1.7 میلیون

درآمد سلبریتی ها

علی صبوری را هم می‌توان یک کمدین دانست و هم می‌توان اینفلوئنسر اینستاگرامی محسوب کرد که البته پیش از حضور در خنداننده‌شو به چنین معروفیتی نرسیده بود. وی کار خود را با تولید ویدیوهای بامزه شروع کرد و با اشتراک گذاشتن آن در پیج شخصی توانست نگاه مخاطبان زیادی را به دست آورد که با حضور در خنداننده‌شو این محبوبیت بیش از پیش افزایش پیدا کرد.

مدیربرنامه‌های علی صبوری در خصوص تعرفه تبلیغات این سلبریتی اعلام کرد برای هر آگهی در قالب استوری باید 3 میلیون تومان پرداخت کنید. اگر تبلیغ‌دهنده ویدیو تبلیغاتی برای انتشار در پیج این سلبریتی ارسال کند، هزینه این نوع از تبلیغ حدود 30 میلیون تومان است که البته بر اساس شرایط و مدت زمان ویدیو می‌تواند این رقم افزایش پیدا کند.

رامبد جوان

میزان درآمد از هر پست: 22 میلیون تومان

تعداد فالوور: 9 میلیون

درآمد سلبریتی ها

در بررسی آخر درآمد سلبریتی ها به پیج رامبد جوان می‌رسیم. این سلبریتی در پیج اینستاگرامی خود از برخی موضوعات انتقاد می‌کند، خاطره‌های نوستالژی تعریف کرده و خاطره‌های خود را به اشتراک می‌گذارد. این سلبریتی مشهور پس از حواشی سفر به کانادا با افزایش فالوور مواجه شده و همین موضوع هزینه تبلیغات در پیج وی را افزایش می‌دهد.

مسئول صفحه رامبد جوان در خصوص هزینه تبلیغات در پیج اینستاگرامی این بازیگر سرشناس عنوان کرد هر پست تبلیغاتی در صفحه اینستاگرامی رامبد جوان حدود 22 میلیون تومان است که این پست برای 24 ساعت بوده و هر تبلیغ استوری حدود 12 میلیون تومان است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. اون زور نداره ولی اینا زور دارن

  2. ادم تعرفه اینا رو با آژانس های تبلیغاتی مقایسه میکنه خنده ش میگیره

    یه شرکت یا کسب و کار حرفه ای برای دیده شدن کارش تبلیغات ش رو هدفمند دراختیار افراد درست که کارشون تبلیغه قرار میده نه یه سری تازه به دوران رسیده مثل اینا که از تبلیغ فقط پول گرفتنش بلدن

  3. حالا علی صبوری زور نداره خودش کار میکنه ولی اون بقیه واقعا چراا ؟؟