قیمت گلکسی ای 30 اس

قیمت گلکسی ای 30 اس مشخص شد؛ عرضه در شهریور ماه

سامسونگ قیمت گوشی گلکسی ای 30 اس (Galaxy A30s) و تاریخ عرضه این موبایل هوشمند در اروپا را مشخص کرد. این گوشی در شهریور ماه عرضه خواهد شد.

سامسونگ به صورت رسمی از نسخه ارتقاء یافته سامسونگ گلکسی ای 30 تحت نام گلکسی ای 30 اس رونمایی کرد که در آن شاهد بهبود کیفیت دوربین اصلی و زیباتر شدن قاب پشتی این موبایل هستیم. روی پنل پشتی گوشی Galaxy A30s یک منشور با حالت سه بعدی مشاهده می‌کنیم که جالب توجه است و در چهار رنگ مشکی، سبز، سفید و بنفش در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. حالا سامسونگ آلمان اعلام کرده است این میان‌رده با قیمت 279 یورو، طی شهریور ماه در این کشور (اتحادیه اروپا) عرضه خواهد شد. همچنین احتمالا قیمت گلکسی Galaxy A50s در حدود 349 یورو باشد.

در گوشی Galaxy A30s دوربین پشتی اصلی از 16 مگاپیکسل به 25 مگاپیکسل با گشودگی دیافراگم f/1.7 ارتقاء پیدا کرده و دوربین‌های دیگر نیز به ترتیب 8 مگاپیکسل و 5 مگاپیکسل (با زاویه دید عریض) هستند. اما دوربین سلفی  این میان‌رده تغییری نکرده و همان دوربین 16 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.0 است.

دیگر تغییر مثبت گلکسی Galaxy A30s نسبت به برادر قدیمی‌تر خود اضافه شدن حسگر اثر انگشت درون صفحه به این موبایل است. شاید تعجب کنید اما صفحه نمایش گوشی جدید سامسونگ در زمینه رزولوشن نسبت به نسخه استاندارد خود عقب‌گرد داشته است! حالا به جای صفحه سوپر امولد 6.4 اینچی با رزولوشن 1080 در 1920 رزولوشن 720 در 1560 را داریم. از دیگر مشخصات سخت‌افزاری  می‌توان به تراشه اگزینوس 7904، باتری 4 هزار میلی آمپری با قابلیت شارژ سریع و 4 یا 6 گیگابایت رم (بسته به منطقه عرضه) اشاره کرد.

قیمت گلکسی ای 30 اس در ایران چقدر است؟

فعلا قیمت گلکسی ای 30 اس و تاریخ عرضه رسمی این گوشی هوشمند در ایران مشخص نیست، اما با توجه به قیمت آن در اروپا انتظار داریم Galaxy A30s در بازار ایران قیمتی حدود 3 میلیون 700 هزار تا 4 میلیون تومان پیدا کند که رقیب جدی برای بسیاری از میان‌رده‌های پرفروش در کشورمان به شمار خواهد رفت.

نظرات خود پیرامون این مطلب را با سایر کاربران گجت نیوز به اشتراک بگذارید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. منم موافقم که a50 قویتره

  2. با توجه به پردازنده اگزینوس 4میلیون خیلی زیاده و ارزش خرید نداره از طرفی رزولوشن نمایشگر هم دلچسب نیست و تو ذوق میزنه به نظرم با این پول گزینه های زیاد و بهتری برای خرید هست مثلا گوشی نوکیا 8.1که نمایشگر HDR10ساپورت میکنه ،باتری 3500،دوربین عالی،پردازنده دراگون 710داره،جنس بدنه شیشه و فلز هست،برروز رسانی سیستم عامل تا اندروید 12داره و پیج امنیتی ماهانه داره

  3. رزولوشن صفحه نمایش A30 رو اشتباه قید کردین…فول اچ دی پلاس هست نه فول اچ دی
    ممنون

  4. میگفتن هرچی شماره ش بیشتر باشه قوی تره