گوشی اوپو Reno A

عکسی از گوشی اوپو Reno A برای نخستین بار منتشر شد

عکسی از رندر یک گوشی جدید اوپو به نام اوپو Reno A منتشر شد. رینو ای یک گوشی میان‌رده است که در کنار گوشی‌های خانواده Reno 2 در ششم شهریور معرفی خواهد شد.

گوشی‌های خانواده اوپو رینو 2 به زودی معرفی می‌شوند و شما می‌توانید هم اکنون عکس‌های تبلیغاتی این گوشی را در فضای مجازی ملاقات کنید. اما به نظر می‌رسد به جز خانواده رینو 2 ما شاهد یک گوشی جدید دیگر به نام گوشی اوپو Reno A نیز خواهیم بود.

در زیر می‌توانید نخستین عکس منتش شده از گوشی اوپو Reno A را ببینید. همانطور که از طراحی آن پیداست٬ رینو ای از مشخصات فنی میان‌رده‌ای بهره‌مند خواهد بود.

گوشی اوپو Reno A

مشخصات فنی گوشی اوپو Reno A

با توجه به اطلاعات منتشر شده از سوی منابع نزدیک به اوپو٬ گوشی رینو ای از یک نمایشگر 6.5 اینچی فول اچ دی پلاس٬ رم 6 گیگابایتی٬ حافظه 64/128 گیگابایتی و یک باتری 3600 میلی‌آمپر ساعتی بهره می‌برد. انتظار می‌رود تراشه‌ی قدرتبخش این گوشی اسنپدراگون 710 باشد. سنسور دوربین اصلی پشتی 16 مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.8 است که سنسور تشخیص عمق 2 مگاپیکسلی نیز آن را همراهی می‌کند. در جلو نیز یک دوربین 25 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.4 حضور دارد.

ابعاد گوشی جدید اوپو برابر با 158.4 در 75.4 در 7.8 میلی‌متری و وزن آن نیز 169 گرم است. هیچ سنسور اثر انگشتی در قاب پشتی دیده نمی‌شود٬ بنابراین احتمالا این سنسور در داخل نمایشگر قرار خواهد داشت. در انتها باید به عرضه در دو رنگ آبی و مشکی در تاریخ 28 آگوست (6 شهریور) در کنار سه گوشی رینو ٬2 رینو 2 زد و رینو 2 اف اشاره کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. خیلی جالب نیست شبیه خیلی از گوشی هاست

  2. باتریش یکم ضعیفه بنظرم نسبت به بقیه مشخصات