فیلم آنابل به خانه می‌آید

تاریخ انتشار نسخه بلوری فیلم آنابل به خانه می‌آید (Annabelle Comes Home) مشخص شد

تاریخ انتشار نسخه بلوری فیلم آنابل به خانه می‌آید (Annabelle Comes Home) مشخص شد تا بدانیم کی می‌توانیم باری دیگر این عروسک شیطانی را به خانه‌هایمان بیاوریم.

نسخه اینترنتی فیلم آنابل به خانه می‌آید در 26 شهریور (17 سپتامبر) بر روی سرویس‌های اشتراک فیلم قرار می‌گیرد و نسخه بلوری این اثر نیز در 16 مهر (8 اکتبر) عرضه خواهد شد. این فیلم روایتگر داستان جدیدی از اد و لورین وارن است که در آن تصمیم می‌گیرند برای جلوگیری از ویرانی‌های بیشتر، عروسک تسخیر شده آنابل را به خانه خودشان بیاورند و آن را در زیرزمین محبوس کنند. آن‌ها برای امنیت بیشتر، عروسک آنابل را در پشت شیشه مقدس قرار می‌دهند و از یک پیشوای روحانی هم می‌خواهند که آن را تقدیس کند. با این حال، طولی نمی‌کشد که آنابل، ارواح خبیث اتاق را بیدار می‌کند و به سراغ جودی، دختر 10 ساله خانواده وارن و پرستارش می‌رود.

تصویر روی جلد نسخه بلوری فیلم آنابل به خانه می‌آید

فیلم Annabelle Comes Home با بودجه 27 میلیون دلاریش، توانست بیش از 220 میلیون دلار در سینماها فروش داشته باشد تا باری دیگر به تمامی سینمادوستان ثابت کند استودیو نیو لاین سینما و برادران وارنر حتی با وجود واکنش‌های متوسط و تاحدودی منفی منتقدین و اغلب تماشاگران، فعلا می‌توانند روی فروش چشمگیر سری فیلم‌های احضار و نسخه‌های فرعی آن حساب ویژه‌ای باز کنند.

نظر شما در مورد فیلم آنابل کامز هوم چیست؟ نظرات خود پیرامون این فیلم ترسناک را با سایر کاربران گجت نیوز به اشتراک بگذارید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. چرا این تموم نمیشه هر بار یه داستان مزخرف