بنچمارک تراشه هلیو G90T

نتایج بنچمارک تراشه هلیو G90T زیر قاب ردمی نوت 8 پرو؛ اسنپدراگون 710 شکست خورد!

نتایج بنچمارک تراشه هلیو G90T در زیر قاب گوشی شیائومی ردمی نوت 8 پرو منتشر شد. نتایج به دست آمده خبر از قدرت بیشتر هلیو جی 90 تی نسبت به تراشه اسنپدراگون 710 می‌دهد.

مدیرعامل شیائومی و برند ردمی اعلام کرده است که گوشی ردمی نوت 8 به تراشه هلیو G90T ٬ تراشه‌ی متمرکز بر گیمینگ تازه معرفی شده از سوی شرکت مدیاتک مجهز خواهد بود. او همچنین نتایج بنچمارک گوشی ردمی نوت 8 را با بهره‌گیری از این تراشه زیر قاب آن منتشر کرده است. این گوشی موفق به کسب امتیاز 283,333 شده است که در مقایسه با آن تراشه‌ی اسنپدراگون 710 کوالکام امتیاز 214,739 را دریافت کرده است.

نتایج بنچمارک تراشه هلیو G90T

بنچمارک تراشه هلیو G90T

تراشه هلیو جی 90 تی شامل دو هسته Cortex-A76 می‌شود که با سرعت 2.05 گیگاهرتز و شش هسته Cortex-A55 می‌شود که با سرعت 2 گیگاهرتز فعالیت می‌کند. پردازشگر گرافیکی ARM Mali G76 آن با سرعت کلاک 800 مگاهرتز فعالیت می‌کند. یک نمایشگر 90 هرتزی با استاندارد HDR10 و نسبت ابعاد ٬21:9 حداکثر رم 10 گیگابایتی LPDDR4X و حافظه USF 2.1 نیز توسط این تراشه پشتیبانی می‌کند.

تراشه‌های سری G90 از فناوری HyperEngine برای بهبود اتصال بین گوشی و یک شبکه‌ی سلولی پشتیبانی می‌کند. این تراشه از اتصال Dual Wi-Fi پشتیبانی می‌کند که به کاربران اجازه می‌دهد به صورت همزمان به دو شبکه وای فای وصل می‌شود. از دیگر فناوری‌های حاضر در آن می‌توان به Call and Data Concurrency ٬ Resource Management Engine و Picture Quality Engine اشاره کرد.

اما شرکت ردمی تایید کرده است که گوشی ردمی نوت 8 پرو به سنسور دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی Samsung ISOCELL Bright GW1 مجهز خواهد بود و به طور کلی چهار دوربین در قاب پشتی آن حضور دارد. سنسورهای دوربین این گوشی به صورت عمودی در روی هم قرار گرفته‌اند که یک اسکنر اثر انگشت نیز در زیر آن به کار رفته است.

از نظر طراحی٬ این گوشی شبیه به گوشی‌های خانواده ردمی کی 20 است. آن به فناوری‌هایی همچون NFC و IR Blaster مجهز بوده و باتری آن از فناوری شارژ سریع 18 وات بهره می‌برد. شیائومی قصد دارد گوشی‌های خانواده نوت 8 خود را 29 آگوست (7 شهریور ماه) معرفی کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. خخخخ!پردازنده شرکت مدیاتک بهینه سازی مصرف انرژی باتری و پردازش تصویر درست و حسابی ندارن و موقع شارژ باتری و یا موقع انجام بازی بعد از 5الی 10دقیقه گرما زیادی تولید میکنن البته تنها فایده این پردازنده استفاده به عنوان بخاری برای زمستون پیش رو خیلی خوبه

  2. از همون اولم معلوم بود مقلوبه