میزو 16 اس پرو

دوربین سوم میزو 16s پرو دارای فلاش حلقه‌ای خواهد بود

گوشی Meizu 16s یک فلاش LED حلقه مانند، زیر دوربین دوگانه خود دارد. ولی ظاهرا در میزو 16s پرو این حلقه‌ی نورانی، یکی از دوربین‌های عقب را احاطه خواهد کرد.

شرکت چینی میزو هیچ‌گاه به محافظه‌کاری در طراحی گجت های خود معروف نبوده است. هنگامی که گوشی میزو پرو 6 در سال 2016 عرضه شد، وجود یک حلقه LED ده‌گانه از نوع dual-tone در زیر دوربین عقب دستگاه، جلب توجه می‌کرد. سال 2018 همین طراحی، در میزو 15 پیاده‌سازی شد و در نهایت به میزو 16 اس رسید. طبق عکس منتشر شده در شبکه اجتماعی ویبو، حالا نوبت میزو 16s پرو است؛ اما این‌بار حلقه LED را دور دوربین سوم پشتی خواهیم یافت.

میزو 16s پرو

این پرچمدار پس از عرضه با دوربین سه‌گانه، به دومین گوشی میزو با چنین خصوصیتی تبدیل خواهد شد. پیش‌تر سنسورهای 5+8+48 مگاپیکسلی را در میزو 16Xs دیده بودیم و انتظار می‌رود ترکیب مشابهی را در میزو 16 اس پرو شاهد باشیم. مثلا سنسور اصلی IMX586 سونی یا ایزوسل برایت GM2 سامسونگ، یک لنز فوق عریض و شاید یک لنز تله‌فوتو.

سایر مشخصات میزو 16s پرو

شایعات به وجود تراشه اسنپدراگون 855 پلاس در این پرچمدار اشاره دارند؛ یعنی یک مدل بالاتر از چیپست اسنپدراگون 855 که قدرت‌بخش میزو 16s است. برای حافظه داخلی و رم دستگاه نیز، ظرفیت 256 و 8 گیگابایتی پیش‌بینی می‌شود.

اخیرا یکی از مقامات کمپانی، عکسی را منتشر کرد که از نبود ناچ و وجود حاشیه‌های باریک در میزو ۱۶ اس پرو خبر می‌داد. ظاهرا وضوح نمایشگر گوشی، فول اچ دی پلاس و ریفرش ریت آن هم 90 هرتز خواهد بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. این جور که معلومه خیلی خوبه که