سرقت خودروی تسلا

سرقت خودروی تسلا در کمتر از 30 ثانیه در انگلستان!

بر اساس اخبار جدید منتشرشده، خودروی تسلا در کمتر از 30 ثانیه در انگلستان به سرقت رفت. این کار توسط دو سارق و با سیستم رله انجام شده است.

این روزها شاهد تولید خودروهایی مدرن هستیم که بدون کلیدهای فیزیکی عمل می‌کنند؛ در حقیقت مالکان خودروها با در اختیار داشتن کلیدی خاص و نزدیک شدن به خودرو، می‌توانند قفل را باز کرده و ماشین را روشن کنند. بدون شک این سیستم در مقایسه با استفاده از کلیدهای فیزیکی، راحت‌تر است، اما مشکلاتی را هم به وجود آورده‌اند.

به نظر می‌رسد این سیستم پیشرفته در انگلیس و توسط دو سارق، فریب خورده و آن‌ها موفق به سرقت خودروی تسلا شده‌اند. نکته قابل توجه و فاجعه‌بار این است که تمام اقدامات در حدود 30 ثانیه انجام شده است؛ یعنی سرقت خودرو پیشرفته شما در سریع‌ترین زمان ممکن و بدون آن که فرصتی برای بازگشت داشته باشید، انجام خواهد شد. با این حال، خبر خوب این است که نمی‌توان سرقت را در هر مکانی انجام داد.

بر اساس گزارش‌های موجود، به نظر می‌رسد این نوع سرقت به تقویت سیگنال‌های فیبری کلید خودرو متکی‌ست. در این ویدیو نشان داده شده که چگونه یکی از سارقان با استفاده از سیستم رله که برای تقویت سیگنال است، سیستم ماشین را فریب می‌دهد؛ در حقیقت سیستم امنیتی ماشین فکر می‌کند که کلید اصلی در نزدیکی قرار دارد، بنابراین قفل را گشوده و ماشین را روشن می‌کند.

هنوز مشخص نیست که چگونه تسلا یا سایر خودروسازان قصد دارند برای رفع این مشکل، برنامه‌ریزی کنند، اما در حال حاضر تسلا از اظهار نظر درباره این ویدیو، خودداری کرده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. چه ماهر بوده اونی که دزیدش