لوح نقاشی دیجیتال شیائومی میجیا

لوح نقاشی دیجیتال شیائومی میجیا با عمر باتری 365 روزه معرفی شد

لوح نقاشی دیجیتال شیائومی میجیا (MIJIA LCD Digital drawing tablet) در قالب یک پروژه سرمایه‌گذاری جمعی، از طریق سایت کمپانی در دسترس خریداران قرار گرفته است.

لوح های نقاشی دیجیتال در حال تبدیل شدن به گجت های محبوبی هستند و به تازگی، شیائومی هم چنین محصولی را از برند MIJIA ارائه کرد. این تبلت در سایزهای 10 و 13.5 اینچی موجود است و هرکدام به ترتیب، با قیمتی معادل 6 و 14 دلار به فروش می‌رسند. البته خرید هر دو، تخفیف 3 دلاری دارد.

از لوح نقاشی دیجیتال شیائومی میجیا می‌توان برای یادداشت برداری یا ترسیم ایده‌ها هنگام کنفرانس دادن استفاده کرد. همچنین به عنوان یک تخته پیغام‌رسان خانوادگی یا ابزاری برای بروز خلاقیت کودکان هم کاربرد دارد.

لوح نقاشی دیجیتال شیائومی میجیا

ویژگی‌های لوح نقاشی دیجیتال شیائومی میجیا

این گجت همان طراحی ساده و رنگ سفید محصولات کمپانی را به خود گرفته است. دستگاه یک نمایشگر LCD حساس به فشار با نسبت تصویر بالا و قلم آهن‌ربایی بسیار سبکی دارد. وزن 7 گرمی تبلت نیز، امکان حمل و جابه‌جایی آن را تسهیل می‌کند.

جنس پنل پشتی آن، از مواد ABS است و گوشه‌های ساییده شده‌ای دارد. شیائومی در نمایشگر لوح نقاشی MIJIA از لایه ال سی دی مخصوصی استفاده کرده که برای نمایش کنتراست رنگ، القای حس نوشتن و تعدیل ضخامت نوشته‌ها بهینه‌سازی شده است. در واقع  تا حدی می‌تواند طبیعی باشد که گویی در حال ترسیم یا نوت برداری روی کاغذ هستید.

لوح نقاشی دیجیتال شیائومی میجیا

از طرفی، نمایشگر دستگاه برای چشم‌ها نیز بی‌خطر است؛ چون هیچ نور آبی مضری منتشر نمی‌کند. همچنین هنگام استفاده از آن خبری از گرد جوهر و تشعشعات الکترونیک نیست. نمایشگر LCD گجت هم مصرف انرژی خاصی ندارد و برای طولانی مدت، روشن باقی می‌ماند.

لوح نقاشی دیجیتال شیائومی میجیا از یک باتری دکمه‌ای (باتری ساعت) انرژی می‌گیرد و حتی در صورت پاک کردن 100 باره‌ی نمایشگر در هر روز، تا یک سال بدون نیاز به تعویض باتری کار می‌کند. البته این لوح، فاقد هرگونه آپشن برای ذخیره‌سازی نوشته‌ها است و مانند یک تخته‌ی معمولی، فقط می‌توان روی آن نوشت و پاک کرد.