دوربین گلکسی نوت 10 پلاس

نمونه عکس های گرفته شده با دوربین گلکسی نوت 10 پلاس سامسونگ

سامسونگ گلکسی نوت ۱۰ پلاس (+Samsung Galaxy Note 10) گوشی پرچمدار جدیدی است که از دوربین قدرتمندی بهره می‌برد. در ادامه، عکس‌های گرفته شده با دوربین گلکسی نوت 10 پلاس را بررسی می‌کنیم.

سرانجام پس از انتشار شایعه‌های گوناگون، چندی پیش سامسونگ از نسل جدید پرچمدار سری نوت خود یعنی گلکسی نوت 10 و گلکسی نوت 10 پلاس رونمایی کرد. سری گلکسی نوت 10 قابلیت‌های متعددی دارد و از سخت افزار قدرتمندی بهره می‌برد، اما اکنون تصمیم داریم به بررسی دوربین گلکسی نوت ۱۰ پلاس پرچمدار بپردازیم و نمونه عکس های گرفته شده با دوربین این گوشی را بررسی کنیم.

ترکیب دوربین اصلی گلکسی نوت 10 پلاس تغییر خیلی زیادی نسبت به سری گلکسی اس 10 نکرده است. سامسونگ گلکسی نوت 10 پلاس از دوربین چهارگانه‌ در قسمت پشت و یک دوربین سلفی قدرتمند در قسمت جلو بهره می‌برد که در جدول زیر مشخصات دوربین های آن را مشاهده می‌کنید:

مشخصات دوربین گلکسی نوت 10 پلاس

دوربین پشت (چهار لنز مجزا) :

  • دوربین اول :‌ 12 مگاپیکسلی 27 میلی‌متری واید با دیافراگم متغیر f/1.5-2.4، اندازه پیکسل 1.4 میکرومتر، اندازه سنسور 2.55/1، فوکوس خودکار دوال پیکسل مبتنی بر تشخیص فاز، OIS
  • دوربین دوم : 12 مگاپیکسلی 52 میلی‌متری تله فوتو با دیافراگم f/2.1، اندازه پیکسل 1.0 میکرومتر، اندازه سنسور 3.6/1، فوکوس خودکار مبتنی بر تشخیص فاز، OIS، زوم اپتیکال 2 برابری
  • دوربین سوم : 16 مگاپیکسلی 12 میلی‌متری اولترا واید با دیافراگم f/2.2، اندازه پیکسل 1.0 میکرومتر
  • دوربین چهارم (سنسور TOF) : سنسور سه بعدی ToF برای تشخیص عمق میدان از نوع VGA

دوربین سلفی :

  • 10 مگاپیکسلی 26 میلی‌متری (عریض) با دیافراگم f/2.2 و اندازه پیکسل 1.22 میکرومتر ، فوکوس خودکار دوال پیکسل مبتنی بر تشخیص فاز

فلش LED، اچ دی آر خودکار و پانوراما از دیگر ویژگی‌های دوربین گلکسی نوت ۱۰ پلاس محسوب می‌شوند. همچنین این گوشی قادر به فیلمبرداری با وضوح 2160p با نرخ 30 تا 60 فریم بر ثانیه، وضوح 1080p با نرخ 30 یا 60 یا 240 فریم بر ثانیه و وضوح 720p با نرخ 960 فریم بر ثانیه است. از سایر قابلیت‌های فیلمبرداری می‌توان به اچ دی آر 10 پلاس، Dual Video، صدای استریو، OIS و gyro-EIS اشاره کرد.

علاوه بر آن، گلکسی نوت 10 پلاس به دوربین سلفی 10 مگاپیکسلی 26 میلی‌متری واید با دیافراگم f/2.2، اندازه پیکسل 1.22 میکرومتر، فوکوس خودکار دوال پیکسل مبتنی بر تشخیص فاز، اچ دی آر خودکار و فیلمبرداری با وضوح 2160p و نرخ 30 فریم بر ثانیه مجهز شده است. این دوربین سلفی درون یک حفره کوچک در مرکز بالای تصویر قرار دارد.

نوت 10 پلاس از نظر رابط کاربری دوربین نیز بسیار خوب عمل کرده و حالت‌های مختلفی را در دوربین این گوشی مشاهده می‌کنید که یکی از آنها حالت شب یا Night Mode است که با تجمیع چند فریم با نوردهی‌های متفاوت، جزئیات عکس در محیط‌های کم‌نور یا شب را بهبود می‌بخشد. این را هم بگوییم که گلکسی نوت 10 پلاس 5G توانسته بیشترین امتیاز را در وبسایت DxOMark به دست آورد و عنوان بهترین دوربین در میان گوشی های هوشمند را به خود اختصاص دهد. این گوشی توانسته امتیاز 118 را در بخش تصویربرداری دوربین اصلی، امتیاز 101 در بخش فیلمبرداری دوربین اصلی و امتیاز 113 را در مجموع به دست بیاورد. در بخش دوربین سلفی نیز گلکسی نوت ۱۰ پلاس 5G موفق به کسب امتیاز 103 در تصویربرداری، 93 در فیلمبرداری و 99 در مجموع شده است.

اکنون این گوشی در اختیار گجت نیوز قرار گرفته و ما نیز دوربین آن را بررسی کرده‌ایم و حالا می‌توانید نمونه عکس های گرفته شده با دوربین گلکسی نوت 10 پلاس را مشاهده کنید.

عکس‌ها با کیفیت پایین و حجم کم قرار گرفته‌اند. برای مشاهده تصاویر با کیفیت و حجم واقعی، روی تصویر کلیک کنید.

نمونه تصاویر دوربین اصلی گلکسی نوت 10 پلاس

نمونه عکس‌های سلفی گلکسی نوت 10 پلاس

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. تو محیط آزمایش گاهی یه مگرنه انقدر کیفیت نداره،من خودم یکی دارم

  2. چقدر عکسهای خنده دار و داغونی گرفته.

  3. طراحی ظریف و زیبایی داره خدایی

  4. زنده باد سامسونگ و عجب کیفیتی داره
    برترین دوربین جهان تا الان
    دم سامسونگ گرم

  5. عکسهای خیلی خوبی گرفته امیدوارم دوربین نوت ده با پی سی پرو مقایسه کنید