ردمی نوت 8

شیائومی ردمی نوت 8 مجهز به تراشه اسنپدراگون 665 خواهد بود

شیائومی ردمی نوت 8 – Xiaomi Redmi Note 8 به زودی معرفی خواهد شد و حالا مشخص شده که این گوشی مجهز به تراشه اسنپدراگون 665 خواهد بود.

شرکت ردمی مجهز بودن گوشی ردمی نوت 8 پرو به تراشه مدیاتک هلیو جی 90 تی را تایید کرده بود، اما به نظر می‌رسد ردمی نوت 8 با تراشه متفاوت دیگری معرفی خواهد شد. اینطور که از پست منتشرشده در حساب کاربری ردمی در Weibo پیداست، گوشی هوشمند جدید نوت 8 مجهز به تراشه کوالکام اسنپدراگون 665 خواهد بود. بد نیست بدانید که این تراشه در گوشی های شیائومی CC9e و می ای 3 هم به کارگیری شده است.

تراشه 11 نانومتری در ماه آوریل معرفی شد و گوشی شیائومی CC9e را می‌توان نخستین دستگاهی دانست که مجهز به تراشه موردنظر شد. Lu Weibing، مدیر ردمی علت به کارگیری تراشه اسنپدراگون 665 را به طور کامل توضیح داد. او در پست Weibo فاش کرد که اسنپدراگون 665 یک تراشه 11 نانومتری بوده و از تراشه 14 نانومتری اسنپدراگون 660 ، کوچک‌تر است؛ این اندازه کوچک‌تر باعث افزایش راندمان انرژی خواهد شد. بر اساس اطلاعات منتشرشده توسط مدیر ردمی، تراشه اسنپدراگون 665 از Vulkan 1.1 API پشتیبانی کرده که باعث کاهش مصرف انرژی نسبت به Open GL ES خواهد شد.

ردمی نوت 8

تراشه اسنپدراگون 665 مجهز به موتور AI پیشرفته‌تری‌ست؛ نسل سوم Hexagon 686 DSP در برابر Hexagon 680 DSP تراشه اسنپدراگون 660 که به خوبی می‌توان برتری آن را متوجه شد. اینطور که پیداست، افزونه Hexagon Vector هم وجود دارد که قدرت تصویربرداری و پیشرفت کلی در عملکرد هوش مصنوعی را به ارمغان خواهد آورد.

آقای Weibing افزود:

بر اساس تست‌های انجام‌شده، گوشی ردمی نوت 8 می‌تواند تصاویر بهتری ثبت کند و از باتری قدرتمندتری نسبت به ردمی نوت 7 برخوردار است.

او پست خود در Weibo را با اشاره به مصرف انرژی پایین‌تر و ضریب هوش مصنوعی بالاتر تراشه اسنپدارگون 665 به پایان برد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. خخخخخ.اولاغ لااقل از پردازنده 675یا710استفاده میکردی به خاطر فقط حراج فروشی و جیب زدن پول مشتری شیائومی بنجل دست به چه کارهایی که نمیزنه
    داخل گوشی هم خدا میدونه از چه قطعاتی استفاده کرده
    *شیائومی بنجل*

  2. خوب خدایی باید همین جوری باشه دیگه گفتن نداره که