بازی موبایل راش وارز (Rush Wars) معرفی شد؛ اثر جدید سازندگان کلش آف کلنز

سازندگان بازی کلش آف کلنز و کلش رویال از بازی موبایل راش وارز / جنگ های هجومی (Rush Wars) رونمایی کردند که قرار است یک عنوان استراتژی مبارزه‌ای رایگان باشد.

بازی موبایل راش وارز با یک تریلر جدید معرفی شد و شرکت سوپرسل امیدوار است که بتواند به موفقیت تجاری عناوین دیگر آن‌ها همچون کلش آف کلنز و کلش رویال دست یابد.

بازی موبایل راش وارز

نسخه بتای بازی Rush Wars هم‌اکنون در کشورهای استرالیا، کانادا و نیوزلند منتشر شده تا سازندگان بتوانند با دریافت بازخوردهای مختلف از سوی مخاطبان، نقاط ضعف و مشکلات بازی را رفع کنند. این نسخه بتا احتمالا در کشورهای بیشتری نیز منتشر خواهد شد. نسخه رایگان بازی هم‌اکنون در فروشگاه اپل و گوگل پلی سه کشور مذکور برای دانلود قرار گرفته است. ناگفته نماند که نسخه اصلی بازی نیز رایگان خواهد بود اما بخش خرید درون برنامه‌ای خواهد داشت، چیزی که دیگر به وجود آن در بازی‌های موبایل فری تو پلی عادت کرده‌ایم. در ادامه تریلر بازی را تماشا کنید.

بازی موبایل راش وارز – Rush Wars

در این بازی استراتژی شما باید یک تیم هجوم طراحی کرده و به معادن طلای دشمن حمله کند. از آن‌جایی که این یک عنوان چند نفره آنلاین است، شما می‌توانید به تیم‌های مختلف بپیوندید و یا تیم خودتان را در کنار دوستان‌تان تشکیل دهید. یک گیم پلی جذاب که مشخصا با الهام از کلش آف کلنز و کلش رویال ساخته شده، در کنار گرافیک مناسب باعث شده تا این بازی همان چیزی باشد که طرفداران نیاز دارند

طبق گفته شرکت سوپرسل، این یک بازی کژوال (مناسب برای عموم) است اما دارای عمق و چالش‌های منحصربه‌فرد برای کسانی که به دنبال اینگونه چیزها هستند، خواهد بود. شما برای تجربه این بازی، به اینترنت نیاز خواهید داشت اما در کنار آن، چیزهای زیادی نیاز ندارد و به راحتی بر روی هر نوع تلفن هوشمند قابل اجرا است. تاریخ دقیق عرضه بازی مشخص نیست اما سوپرسل به زودی آن را اعلام خواهد کرد.