آپدیت اندروید پای برای گلکسی جی 5 مدل 2017

آپدیت اندروید پای برای گلکسی جی 5 مدل 2017 منتشر شد

لیست مربوط به گوشی های سامسونگ که باید آپدیت اندروید پای را منتشر کنند رو به اتمام بوده و هم اکنون نوبت به گوشی گلکسی جی 5 مدل 2017 رسیده است.

در حال حاضر شرکت سامسونگ توانسته آپدیت اندروید پای را برای تمام گوشی‌های موجود در لیست بروزرسانی، منتشر کند. گوشی گلکسی جی 5 مدل 2017 که با نام گلکسی جی 5 پرو هم شناخته می‌شود، یکی از آخرین گوشی های موجود در لیست برای دریافت آپدیت سیستم عامل است. غول تکنولوژی کره جنوبی با عملی کردن وعده خود، آپدیت اندروید پای را برای گوشی گلکسی جی 5 مدل 2017 هم منتشر کرد.

آپدیت اندروید پای برای گلکسی جی 5 مدل 2017

هم اکنون بروزرسانی در کشور روسیه در حال اجرا بوده و امکان دارد در روزها یا هفته‌های آینده به سایر نقاط جهان هم برسد. این دومین و احتمالا آخرین آپدیت اندروید برای گلکسی J5 2017 است. همانند سایر گوشی های سری گلکسی، بروزرسانی اندروید پای برای Galaxy J5 2017 با رابط کاربری One UI سامسونگ همراه است. آپدیت Android Pie گوشی گلکسی جی 5 پرو آخرین سطح امنیتی ماه آگوست سال جاری میلادی را ارائه می‌دهد که موجب رفع بسیاری از آسیب‌های خاص اندروید و سامسونگ خواهد شد.

در صورتی که تاکنون نوتیفیکیشن مربوط به آپدیت را دریافت نکرده‌اید، می‌توانید با ورود به تنظیمات و بخش Software Update، فایل را به صورت دستی دریافت کنید. در صورتی که پس از انجام این کار، هیچ پیغامی برای دانلود آپدیت مشاهده نکردید، بهتر است منتظر بمانید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. تا کی منتظر بمونیم آخه مگه الافیم