رویداد معرفی آیفون 11 اپل

تاریخ رونمایی از گوشی های خانواده آیفون 11 اپل مشخص شد

تاریخ رونمایی از گوشی های خانواده آیفون 11 اپل به لطف دعوتنامه‌های ارسالی از سوی این کمپانی مشخص شد. آیفون ایکس آر 2 با رنگبندی‌های جذاب می‌تواند ستاره‌ی این رویداد باشد.

در اواخر سال گذشته٬ کمپانی اپل از گوشی آیفون ایکس آر در کنار دو گوشی گران قیمت‌تر آیفون ایکس اس و ایکس اس مکس رونمایی کرد. حالا جای تعجب ندارد که قیمت آیفون‌های اپل در انتهای سال با کاهش مواجه شده است تا نسخه‌ی XR به گزینه‌ی بسیار جذابی تبدیل شود. و حالا دعوتنامه‌های رونمایی از گوشی های خانواده آیفون 11 اپل برای خبرنگاران ارسال شده است. دعوتنامه‌ی امسال رنگین‌تر از هر سال دیگری است که می‌تواند به گزینه‌های رنگی جدید آیفون ایکس آر 2 اشاره داشته باشد.

رویداد معرفی آیفون 11 اپل

این رویداد قرار است 10 سپتامبر (19 شهریور ماه) در سالن استیو جابز کوپرتینو برگزار شود. گزارش‌های اولیه به دو رنگ جدید سبز و بنفش کمرنگ در آیفون ایکس آر 2 اشاره داشتند که هر دو این رنگ‌ها را می‌توانیم در دعوتنامه‌های ارسالی از سوی اپل ببینیم. به نظر می‌رسد این گوشی ستاره‌ی رویداد پاییزی شرکت اپل است٬ زیرا به لطف قیمت اقتصادی که دارد می‌تواند گزینه‌ی جذاب‌تری از گوشی‌های پرچمدار باشد.

آیفون XR امسال می‌تواند حتی از جذابیت بیشتری نیز نسبت به نسل اول خود برخوردار باشد٬ زیرا در حالی که همچنان از یک نمایشگر LCD استفاده می‌کند٬ انتظار می‌رود از دوربین دوگانه بهره‌مند باشد.