گارمین فنیکس 6 ایکس پرو

ساعت هوشمند گارمین فنیکس 6 ایکس پرو سولار با بهره‌گیری از انرژی خورشیدی معرفی شد

ساعت هوشمند گارمین فنیکس 6 ایکس پرو سولار (Garmin Fenix 6X Pro Solar) با بهره‌گیری از انرژی خورشیدی و عمر باتری 21 روزه رسما معرفی شد.

کمپانی گارمین از چند مدل ساعت هوشمند سری Fenix 6 پرده برداری کرد. یکی از مدل‌های این خانواده٬ گارمین فنیکس 6 ایکس پرو سولار نام دارد. این ساعت هوشمند٬ نخستین ساعت با بهره‌گیری از انرژی خورشیدی است. عمر باتری ساعت جدید گارمین به طور متوسط 21 روز است. یک شیشه‌ی خورشیدی نیز 3 روز استفاده یا 6 ساعت استفاده‌ی مداوم از GPS را به این ساعت اضافه می‌کند. سلول خورشیدی در لایه‌ی نامرئی در بالای نمایشگر 1.4 اینچی این گجت پوشیدنی قرار دارد.

گارمین فنیکس 6 ایکس پرو سولار

وضوح نمایشگر آن 280 در 280 پیکسل بوده و یک لایه برای سهولت استفاده زیر نور آفتاب روی آن قرار دارد. شما می‌توانید ناوبری ٬Turn-by-Turn مکان نگاری٬ نقشه‌های هوایی و غیره را در اختیار داشته باشید. یک قابلیت PacePro جدید نیز راهنمایی با درجه‌بندی تنظیم شونده را در هنگام حرکت شما ارائه می‌کند.

گارمین فنیکس 6 ایکس پرو

GPS ٬ GLONASS و Galileo نیز برای ردیابی موقعیت جغرافیایی شما استفاده می‌شود و یک ارتفاع‌سنج برای داده‌های ارتفاعی نیز در دسترس است. یک بارومتر می‌تواند هشدارهای هواشناسی را ارائه کند و یک تشخیص خودکار تصادف وجود دارد. علاوه بر این٬ سنسورهایی برای ضربان قلب و نمایشگر سطح اکسیژن خون نیز زیر قاب این ساعت حضور دارد.

گارمین فنیکس 6 ایکس پرو

ساعت جدید گارمین دارای تاییدیه مقاومت در برابر نفوذ آب است. در حالی که با ردیابی جی پی اسی مستمر 60 ساعت + 6 ساعت انرژی خورشیدی این ساعت روشن باقی می‌ماند٬ حالت Expedition می‌تواند عمر باتری 46 ساعته + 10 روز انرژی خورشیدی را ارائه کند. اطلاعات مد نظر شما در یک حافظه داخلی 32 گیگابایتی ذخیره می‌شود٬ در حالی که شما می‌توانید با هدفون‌های بلوتوثی٬ آهنگ‌های Spotify ٬ Deezer و Amazon Music را گوش کنید. شما همچنین می‌توانید نوتیفیکیشن‌های گوشی خود را نیز روی این دیوایس مشاهده کنید. بدنه‌ی این ساعت از جنس تیتانیوم بوده٬ قطر آن 51 میلی‌متر و ضخامت آن 14.9 میلی‌متر است. شما می‌توانید آن را با یک بند سیلیکونی یا تیتانیومی خریداری کنید. وزن مدل مجهز به بدنه سیلیکونی 54 گرم و مدل تیتانیومی آن 82 گرم است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. این خارجی عها چ کارایی میکنن

  2. به حق چیزای نشنیدعه